Закупівлю оголошено - 16-06-2025, 16:09. Дата останніх змін - 02-07-2025, 00:00

Макаронні вироби

Макаронні вироби... Державна закупівля - UA-2025-06-16-011046-a Макаронні вироби від замовника Військова частина Т0920 від 6/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-16-011046-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 16:09
по 20-06-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-06-2025, 20:00
по 25-06-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
445200
445 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 226 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:13 356 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Макаронні вироби
445 200 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби

15 000
кілограм
- Україна Дніпропетровська область Дніпро -
по 24-12-2025
15850000-1
Макаронні вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Героїв 4/769, 49112, Литвинчук Віліна Василівна
Остаточна пропозиція:
427 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 09:13:11
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи: «2. Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу досліджень випробувань/експертних висновків, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів. Документ має бути виданий відповідною акредитованою лабораторією на ім’я виробника продукції або на ім’я учасника з обов’язковим зазначенням виробника товару.» Встановлено, що Учасник надав Протокол випробувань зразків (проб), № 1677 від 07 травня 2025 р., та Протокол випробувань, № 322 Р від 08 травня 2025 р., але надані документи скани копій, а замовником вимагається надання сканів оригіналів в кольоровому вигляді. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.21. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.21. Оголошення. «15.22. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.22. Оголошення. «15.23. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.23. Оголошення. «15.24. Скан-копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію сертифікату на вимогу п.п.15.24. Оголошення. «15.25. Скан-копію сертифікату ISO 28000:2008 системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію сертифікату на вимогу п.п.15.25. Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 09:13:11

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП CАМРІЗ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
427 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 14:52:52
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Гарантія 13 356_00 UAH.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 16:18:59
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 16:09:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 16:09:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 16:09:01
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 16:09:01

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Макаронні вироби
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-06-2025, 16:09:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Макаронні вироби
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-06-2025, 16:09:02
              вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника
              Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-06-2025, 16:09:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ