| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 445 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 226 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 13 356 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи: «2. Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу досліджень випробувань/експертних висновків, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів. Документ має бути виданий відповідною акредитованою лабораторією на ім’я виробника продукції або на ім’я учасника з обов’язковим зазначенням виробника товару.» Встановлено, що Учасник надав Протокол випробувань зразків (проб), № 1677 від 07 травня 2025 р., та Протокол випробувань, № 322 Р від 08 травня 2025 р., але надані документи скани копій, а замовником вимагається надання сканів оригіналів в кольоровому вигляді. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.21. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.21. Оголошення. «15.22. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.22. Оголошення. «15.23. Скан-копію оригіналу сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію оригіналу сертифікату на вимогу п.п.15.23. Оголошення. «15.24. Скан-копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію сертифікату на вимогу п.п.15.24. Оголошення. «15.25. Скан-копію сертифікату ISO 28000:2008 системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), виданий на Виробника продукції або Постачальника.» Встановлено, що Учасник не надав скан-копію сертифікату на вимогу п.п.15.25. Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.