Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 768 873,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 844,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43968702 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Квашня Марта |
| Телефон: | 380687395620 |
| E-mail: | martakvashnia@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,Стрий, вул.Шевченка Т., будинок 107 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Додатку 1 п.18 тендерної документації є вимога надати - Довідка про наявність власного або орендованого вантажного транспорту, що придатний для поставки товару* (подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2025р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці ;* - подання інформації про легковий автомобіль буде вважатись невідповідністю вимогам тендерної документації та буде підставою для відхилення, оскільки зазначений транспортний засіб не придатний для транспортування дров. - довідка за формою 1 згідно Додатку 2 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі. Учасник в складі пропозиції не надав вказані вище документи. А в довідці про аналогічний договір вказаний договір, що не відповідає наданому аналогічному договору. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність власного або орендованого вантажного транспорту, що придатний для поставки товару* (подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2025р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці ;* - подання інформації про легковий автомобіль буде вважатись невідповідністю вимогам тендерної документації та буде підставою для відхилення, оскільки зазначений транспортний засіб не придатний для транспортування дров. - довідка за формою 1 згідно Додатку 2 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних, які підтверджують кількість (обсяг) товарів та суму, які визначені в аналогічному договорі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.