| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3018 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 39806952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Валеріївна Коротич |
| Телефон: | +380665862261 |
| E-mail: | r.voroh@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Пропозиція учасника була розглянута робочою групою на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду сформовано наступне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. На виконання вимоги п.п. 1.1 Форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав подати оригінал або завірену копію наказу про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника закупівлі на підписання документів пропозиції та укладення договору про закупівлю (для юридичних осіб). Пунктом 7.4 статуту Учасника визначені повноваження його засновника, серед яких є погодження правочинів та укладення договорів, що відповідають хоча б одній певній ознаці. Одна з таких ознак вказана у п.п. д п. 7.4.14: продаж (реалізація) продукції на внутрішньому ринку при реалізації одному суб’єкту продукції на суму понад 100 тис. гривень в рік. Учаснику пропонується подати документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника закупівлі на укладення договору про закупівлю. 2. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних, в якому зазначена спеціальна назва, що застосовуються виключно під час проведення тендеру: «тендерна процедура». Учаснику пропонується розмістити лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, що відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вищезазначеного, Учаснику СНОВСЬКЕ РАЙОННЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СНОВСЬКРАЙАГРОЛІСГОСП" пропонується виправити невідповідності в інформації та документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.