Закупівлю оголошено - 11-06-2025, 16:06. Дата останніх змін - 11-06-2025, 16:06

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-06-11-011304-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 від замовника Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) від 6/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-11-011304-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-11-013889-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 16:06
по 16-06-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
154000
154 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
ЄДРПОУ:14321955 Досьє YouControl
Контактна особа:Тимошенко Микита Олегович
Телефон:380445276704
E-mail:MTymoshenko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

7 000
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 01-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна11-06-2025, 16:06
КласекстраАктивна11-06-2025, 16:06
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна11-06-2025, 16:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 16:06:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 16:06:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Безвідсотковий депозит
          Кошти, вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення цього договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-06-2025, 16:06:10
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Кошти, вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення цього договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-06-2025, 16:06:10
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ