Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок.Товар постачається невеликими партіями, протягом не пізніше 2-х (двох) робочих днів з моменту подання Замовником заявки Постачальнику. Порушення термінів поставки спричинить розірвання договору в односторонньому порядку. Строк (термін) поставки товару: з дати підписання до 31.12.2025 року. Місце поставки товарів: відповідно до документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 109 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ГВАРДІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04403673 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кропивницька Богдана Василівна |
| Телефон: | +380382624083 |
| E-mail: | gsr_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 31352, Україна, Хмельницька область,Хмельницький р-н село Гвардійське, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 46 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.