| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 530 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 305 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0330 |
| ЄДРПОУ: | 38426944 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Линник |
| Телефон: | +380982111114 |
| E-mail: | tend3_36shvp@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасник має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1.Заповнені та підписані відомості про Учасника за формою визначеною у додатку 1 до оголошення. 2.Документ, який вимагався від Учасника згідно додатку №4 до оголошення, а саме: -скановану довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про те що учасник закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.