Закупівлю оголошено - 27-05-2025, 19:41. Дата останніх змін - 29-05-2025, 17:42

Молоко та вершки

Молоко та вершки... Державна закупівля - UA-2025-05-27-013971-a Молоко та вершки від замовника ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-27-013971-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-27-017241-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 19:41
по 30-05-2025, 09:00

ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 Молоко та вершки (молоко рідке пастеризоване жирністю 2,5%)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
213900
213 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ЛІСОВА КАЗКА" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:35969125 Досьє YouControl
Контактна особа:Боруцька Наталія
Телефон:380981278909
E-mail:buxgalteria.lisovakazka@gmail.com
Місцезнаходження:
79002, Україна, Львівська область,Львів, вул. Величковського, буд. 12
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

За рішенням уповноваженої особи від 27 травня 2025 року в електронному каталозі сформовано запит (ціни) пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 14 вересня 2020р. №822, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 на закупівлю: Молоко та вершки, для ЗДО «Лісова казка» Львівської міської ради з очікуваною вартістю 213 900,00 грн. Відповідно до пункту 65 Порядку Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі; 2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі; 3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. У процесі проведення закупівлі виявлено помилку в обранні профілю, який є необхідним для забезпечення здорового та збалансованого харчування дітей, відповідно до норм, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305 та чотиритижневим сезонним меню. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” – відкритості та прозорості, рівності учасників, необхідності відображення достовірної інформації в електронній системі закупівель, уповноваженою особою прийнято рішення відмінити запит ціни пропозицій постачальників та оголосити його повторно із відображенням вірної інформації. З огляду на зазначене, замовник відміняє запит пропозицій постачальників у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

29-05-2025, 17:41

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

4 650
кілограм
79002 , Україна , Львівська область , Львів , вул. Величковського,12 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна27-05-2025, 19:40
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна27-05-2025, 19:40
ВидпастеризованеАктивна27-05-2025, 19:40
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна27-05-2025, 19:40
БезлактознеНіАктивна27-05-2025, 19:40
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна27-05-2025, 19:40
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна27-05-2025, 19:40
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 19:41:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 19:40:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ