Закупівлю оголошено - 27-05-2025, 09:42. Дата останніх змін - 03-06-2025, 09:43

Чай чорний, дрібнолистовий

Чай чорний, дрібнолистовий... Державна закупівля - UA-2025-05-27-001442-a Чай чорний, дрібнолистовий від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" від 5/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-27-001442-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-27-001848-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 09:42
по 30-05-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
900
900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:44053455 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Бондарець
Телефон:+380988625107
E-mail:turbiv.hospital@gmail.com
Місцезнаходження:
22512, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, село Нова Прилука, вул.Травнева, будинок 4
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чай чорний, дрібнолистовий

5
кілограм
22512 , Україна , Вінницька область , Вінницький район, село Нова Прилука , вулиця Травнева будинок 4, ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидчорнийАктивна27-05-2025, 09:41
Розмір чайного листядрібнолистовийАктивна27-05-2025, 09:41
АроматизаторТак, НіАктивна27-05-2025, 09:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 09:42:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 09:41:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 7 календарних днів з моменту отримання товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Строк поставки товару - до 31 грудня 2025 р. Строк поставки Товару не пізніше 3 робочих днів з моменту отримання замовлення Товару, а у випадку нагальної потреби на вимогу Замовника – строк поставки може становити до 1 (один) календарний день з моменту отримання заявки Замовника. Строк поставки (передачі) товару встановлюється починаючи із дня отримання Постачальником заявки відповідальною особою замовника. Заявка вважається отримана Постачальником тільки від відповідальної особи замовника в момент її надсилання на e-mail: Постачальника та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, у якій вказується необхідна кількість, асортимент та номенклатура товару, відповідно Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору). Доставка та розвантаження товару за адресою Замовника Постачальником здійснюється самостійно у робочі дні (понеділок – четвер до 15:00, п’ятниця до 14:00) до приміщення зберігання товару. Приймання-передача Товару оформлюється видатковою накладною Постачальника (в двох екземплярах), яка підписується матеріально-відповідальною особою Постачальника і Замовником, на ту кількість Товару, яка відповідає вимогам Договору. В накладній обов’язково зазначається: торговельна назва, кількість, ціна за одиницю Товару та загальна вартість поставки. Про виявлені порушення умов цього Договору щодо кількості та якості Товару Замовник письмово повідомляє Постачальника протягом двадцяти робочих днів з дня підписання відповідного акту надсилає претензію до Постачальника та має право застосувати санкції згідно з розділом 7 цього Договору.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Вігант Яна Сергіївна   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Героїв 93 Бригади 29 кв 156, 69114, Вігант Яна Сергіївна
          Остаточна пропозиція:
          900 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          30-05-2025, 11:12
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-27-001442-a-b1
          Номер договору:
          132/25/-ЗП
          Дата підписання договору:
          03-06-2025, 09:00
          Строк дії договору:
          з 03-06-2025 по 31-12-2025
          900 UAH
          Ціна договору
          900 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Вігант Яна Сергіївна   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          900 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-05-2025, 11:20:11
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ