Постачання Товару здійснюється Постачальником три рази в неділю (понеділок, середа, п’ятниця) з 7:00 год. до 12:00 год. згідно заявок Замовника за місцезнаходженням Замовника. Місце поставки Товару: склад харчоблоку Замовника за адресою: 50002 м. Кривий Ріг, вул. Гірничих інженерів,13К. Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів, згідно рахунку-фактури та накладної на Товар. У разі затримки фінансування оплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волкова Алла Анатоліївна |
| Телефон: | 380564938333 |
| E-mail: | ECONOM-BYX3@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.