Поставка товарів здійснюється з 01 червня 2025 року до 30 вересня 2025 року включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Якість товару повинна відповідати державним стандартам, Закону України «Про захист прав споживачів», а також іншій нормативно-технічній документації. Кожна партія повинна супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку товару, тощо). У разі поставки неякісного товару Постачальник повинен здійснити заміну і поставку товару належної якості протягом одного робочого дня з дати отримання відповідної претензії від Покупця. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - позитивний Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей); - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 342,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 02147902 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Ганжа |
| Телефон: | +380969612180 |
| E-mail: | a.ganzha@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 41615, Україна, Сумська область,м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.