Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 493 450 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 467,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Марина Кощеєва |
| Телефон: | +380675634136 |
| E-mail: | marina.koscheeva@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
8 |
На виконання кваліфікаційного критерію, учасник повинен надати діючи копії санітарних книжок з результатами медичного огляду водіїв, експедиторів, комірників, тощо, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1.1. Довідку, за Формою 1, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за за кодом ДК 021:2015 - Оброблені фрукти та овочі. 1.1.2. не менше 1 копії договору з додатками, зазначеного в довідці в повному обсязі;1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником Довідці, або оригінал позитивного листа-відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), назву предмету закупівлі, ціни (вартості) договору.2.1. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає інформаційну Довідку, складену за Формою 2. До довідки додати: 2.1.1. документи, що підтверджують працевлаштування працівників, які зазначені в Довідці: скан-копії наказів, або трудових книжок, або трудових договорів, або штатних розкладу, або інших документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації в Учасника; 2.1.2. копії санітарних книжок з результатами медичного огляду водіїв, експедиторів, комірників, тощо, які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.3.1. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає інформаційну Довідку, складену за Формою 3. 3.2. Копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди або право на використання відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов закупівлі (виробничі та/або складські приміщення,). Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року. 3.3. Копія свідоцтва про реєстрацію спеціалізованого транспортного засобу учасника (власні /орендовані /залучені) у кількості не менше одного, якими буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про реєстраційний номер автомобіля та вид (тип) кузову автотранспортного засобу.4.Надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, Учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.5. Надати копію Статуту чи іншого установчого документу, з урахуванням останніх змін та доповнень на момент подачі пропозиції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника.6. Надати гарантійний лист щодо погодження з проєктом договору, на фірмовому бланку (за наявності), у довільній формі.7. Надати витяг та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований/виданий в 2025 році.8. Надати підтверджуючи документи, якщо у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: -військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або -посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або -посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або -посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або -витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.9. Надати наступні гарантійні листи: Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або є суб'єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Гарантійний лист про те, що Учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. Гарантійний лист про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичній контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.10. Надати заповнений проєкт договору про закупівлю зі сторони Учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору про закупівлю має бути підписаний і містити печатку Учасника.11. Надати заповнену, відповідно до вимог замовника форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.