Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 297 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 487,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
| ЄДРПОУ: | 03351823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Андрієвський |
| Телефон: | +380752888730 |
| E-mail: | andriievskyi2022@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
14 |
1. Вимога тендерної документації: відповідно до п. 4.2 додатку 7 ТД «Лист у складі тендерної пропозиції, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку, які будуть застосовуватись при виконанні господарських операцій та подальших податкових зобов’язань за результатом укладеного договору про закупівлю у разі, якщо учасник є платником податків із різними ставками одночасно, або найближчим часом планує здійснити перехід до іншого методу оподаткування, враховуючи особливості його видів діяльності або систем оподаткування» Невідповідність вимогам тендерної документації: даний лист, відповідно до п. 4.2 додатку №7 — у складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІЙ Зобов’язання усунення невідповідності: часник повинен надати «Лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку, які будуть застосовуватись при виконанні господарських операцій та подальших податкових зобов’язань за результатом укладеного договору про закупівлю у разі, якщо учасник є платником податків із різними ставками одночасно, або найближчим часом планує здійснити перехід до іншого методу оподаткування, враховуючи особливості його видів діяльності або систем оподаткування» 2. Вимога тендерної документації: відповідно до п. 5.5 додатку 7 ТД ««надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» Невідповідність вимогам тендерної документації: даний документ, відповідно до п. 5.5 додатку №7 — у складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІЙ Зобов’язання усунення невідповідності: часник повинен «надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» 3. Вимога тендерної документації: відповідно до п. 16 додатку 7 ТД «учасник повинен надати додаток №4 до тендерної документації «Цінова пропозиція» на бланку учасника із вихідним номером, датою, вказівкою замовника та ідентифікатора закупівлі» Невідповідність вимогам тендерної документації: учасник у складі ТП завантажив документ «ФОРМА Тендерної пропозиції» в якому відсутній ідентифікатор закупівлі Зобов’язання усунення невідповідності: учасник повинен привести у відповідність Додаток №4 відповідно до п. 16 додатку 7 ТД. 4. Вимога тендерної документації: відповідно до п. 16.1 додатку 7 ТД «учасник повинен надати додаток №2 до тендерної пропозиції «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на бланку учасника із вихідним номером, датою, ідентифікатором закупівлі, найменуванням Замовника підтвердження згоди із технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі. Невідповідність вимогам тендерної документації: учасник у складі ТП завантажив документ «Додаток 12 Технічна специфікація» в якому відсутній ідентифікатор закупівлі Зобов’язання усунення невідповідності: учасник повинен привести у відповідність Додаток №2 відповідно до п. 16.1 додатку 7 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.