| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 748 182,81 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 02147902 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Ганжа |
| Телефон: | +380969612180 |
| E-mail: | a.ganzha@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 41615, Україна, Сумська область,м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12 |
3 |
Поставка товарів здійснюється з 01 червня 2025 року до 30 вересня 2025 року включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Якість товару повинна відповідати державним стандартам, Закону України «Про захист прав споживачів», а також іншій нормативно-технічній документації. Кожна партія повинна супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку товару, тощо). У разі поставки неякісного товару Постачальник повинен здійснити заміну і поставку товару належної якості протягом одного робочого дня з дати отримання відповідної претензії від Покупця. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - позитивний Акт перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей); - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - скан-копію декларації виробника та/або сертифікат якості; - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.