Закупівлю оголошено - 21-05-2025, 17:57. Дата останніх змін - 30-05-2025, 12:38

Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095

Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095... Державна закупівля - UA-2025-05-21-014105-a Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095 від замовника Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) від 5/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-21-014105-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-21-016900-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 17:57
по 26-05-2025, 00:00

Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про направлення заявки Замовником на електронну адресу Постачальника вважати роздрукований на папері скріншот текстової інформації з електронної скриньки Замовника, що містить відомості про час та дату направлення такої заявки, який засвідчений згідно з вимогами законодавства. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.) за адресою Замовника. Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
59000
59 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
ЄДРПОУ:14321955 Досьє YouControl
Контактна особа:Завгородня Ірина Олександрівна
Телефон:380445276724
E-mail:IZavhorodnia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095

500
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 01-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид рибиоселедецьАктивна21-05-2025, 17:56
Тип обробкислабий посолАктивна21-05-2025, 17:56
Частинатушка з головоюАктивна21-05-2025, 17:56
Відповідність ДСТУДСТУ 8095Активна21-05-2025, 17:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 17:57:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 17:56:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ""   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Чернігівська область, Бахмацький район місто Бахмач, ВУЛИЦЯ СХІДНА, будинок 1А, 16500, Анатолій Дем’яненко
          Остаточна пропозиція:
          58 980 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          26-05-2025, 09:58
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-21-014105-a-b1
          Номер договору:
          230-25
          Дата підписання договору:
          30-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 30-05-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          ДЕМ’ЯНЕНКО А.М.
          E-mail підписанта:
          bahmachriba@ukr.net
          Посада підписанта:
          директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          рUA843808050000000026003633115
          Телефон підписанта:
          +380675033593
          58 980 UAH
          Ціна договору
          49 150 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОДФІШ""   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          58 980 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          23-05-2025, 11:07:30
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          Забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового).

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          59 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          22-05-2025, 13:52:21
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          Забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового).

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення цього договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-05-2025, 17:56:33
          Забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового).
          Вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення цього договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-05-2025, 17:56:33
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ