Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 044 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОГРЕБИЩЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 24895711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Володимирівна Кіпко |
| Телефон: | +380977299909 |
| E-mail: | oporna1_buhgalt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 22200, Україна, Вінницька область,м. Погребище, вул. Б.Хмельницького, буд. 102 |
4 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-05-20-013970-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна для непромислового використання І група (дрова твердих порід - береза (не більше 15%), дуб, бук, ясен, граб, в’яз)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА, код ЄДРПОУ/ІПН 3522501539 було виявлено наступні невідповідності: На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати достатню наявність працівників і достатню наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки (передачі), розвантаження та складування товару. Уважно розглянувши надані документи, Замовник просить довантажити сканкопії таких документів. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник – ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА, код ЄДРПОУ/ІПН 3522501539 надала двох працівників, це: Керівник, ФОП, Економіст - 2441.2 Корж В.В. та Водій автотранспортних засобів - 8322, Вантажник – 9333 Шеремет В.М. Минулий досвід (цьогорічний і попередній роки) показують, що водій-вантажник не виконує всіх функціональних обов’язків по розвантажуванню і складуванню товару, як того вимагає Замовник. Така ситуації приводить до негативних ситуацій і скарг від філій дошкільного відділення Погребищенського ліцею №1. Замовнику приходиться власноруч наймати додаткових працівників для сортування, пиляння і складання дров, хоча це має виконувати учасник-постачальник. Виходячи з об’єктивних обставин вимагаємо щоб учасник додатково надав майстрів/робітників для гідного кваліфікованого виконання договору. Також у Додатку 2 міститься кваліфікаційна вимога: 9. Учасник повинен забезпечити поставку замовленого обсягу Товару в Комунальний заклад «Погребищенський ліцей №1» Погребищенської міської ради Вінницького району Вінницької області та його філії власним транспортом Учасника відповідно до заявок, наданих Замовником. Наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки (передачі), розвантаження та складування товару підтверджується відповідною довідкою Учасника, а саме: № з/п Обладнання та матеріально-технічна база Од. виміру Кількість Технічний стан 1. … Учасник ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА, код ЄДРПОУ/ІПН 3522501539 надала у своєму розпорядженні один вид транспорту, це: Газ ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ, модель 33021, Сірий, вантажопідйомність 1,7т, реєстраційний номер АЕ 3418 ТС Зауважуємо, що в обладнанні та матеріально-технічній базі відсутні засоби і інструменти за допомогою яких учасник має у повній належності виконувати зобов’язування по договору. Не вказано ні робочий інструмент, ні завантажувальні механізми (якщо у вас один працівник!), ні спец майданчиків, де це має виконуватися. Тому, і в цьому випадку, Замовник вимагає щоб учасник додатково надав для гідного кваліфікованого виконання договору відповідні засоби. 1. Учасник повинен завантажити підтверджуючий документ впродовж встановленого вимогою строку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.