Закупівлю оголошено - 20-05-2025, 17:04. Дата останніх змін - 28-05-2025, 15:24

Сир твердий ваговий, Сир кисломолочний ваговий

Сир твердий ваговий, Сир кисломолочний ваговий... Державна закупівля - UA-2025-05-20-013714-a Сир твердий ваговий, Сир кисломолочний ваговий від замовника Початкова школа "Крок за кроком" Львівської міської ради від 5/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-20-013714-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-20-016644-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 17:04
по 23-05-2025, 07:00

Постачальник повинен засвідчити якість та відповідність товару, що постачається, належним чином оформленими документами, наявність яких визначена законодавством України для такого виду товару, які надаються разом з товаром. В Постачальника повинна бути ефективно впроваджена система HACCP та проведений її аудит (Замовник має право перевірити наявність системи НАССР при укладенні договору), а також копія чинного на момент поставки товару Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (HACCP) який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Замовник має право перевіряти наявність такого Сертифікату та систему HACCP при укладенні даного договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
25750
25 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Початкова школа "Крок за кроком" Львівської міської ради
ЄДРПОУ:23887613 Досьє YouControl
Контактна особа:Жукуляк Анна Олександрівна
Телефон:+380733045905
E-mail:krokzakrokom24@gmail.com
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Довбуша,20
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий ваговий

25
кілограм
79008 , Україна , Львівська область , Львів , вулиця Довбуша,20 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру45відсотокАктивна20-05-2025, 17:02
Добавкибез добавокАктивна20-05-2025, 17:02
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна20-05-2025, 17:02
БезлактознийНіАктивна20-05-2025, 17:02
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний ваговий

100
кілограм
79008 , Україна , Львівська область , Львів , вулиця Довбуша,20 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру9відсотокАктивна20-05-2025, 17:02
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна20-05-2025, 17:02
ДобавкиНіАктивна20-05-2025, 17:02
БезлактознийНіАктивна20-05-2025, 17:02
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 17:02:45
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 17:04:22
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати фактичного отримання товару на підставі підписаних сторонами накладних та рахунків, наданих Постачальником, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачання товару здійснюється окремими партіями на підставі заявки Замовника, в усній або письмовій формі (засобами поштового або електронного зв’язку), в якій зазначається перелік та обсяги товару. Заявка Замовника є підставою для постачання товару. Заявки подаються Замовником Постачальнику не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до терміну поставки. Поставка Товару згідно заявки Замовника здійснюється: понеділок та середа з 05:30-08:00 ранку включно.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ПП "САВКРАЙ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Перемишлянський район, село Великі Глібовичі, ВУЛИЦЯ Т.ШЕВЧЕНКА, будинок 121, 82622, Василь Савчин
          Остаточна пропозиція:
          25 545 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          23-05-2025, 10:44
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-20-013714-a-b1
          Номер договору:
          №38
          Дата підписання договору:
          27-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 27-05-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Савчин Василь Петрович
          E-mail підписанта:
          savkray@ukr.net
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA783005280000026000455087410
          Телефон підписанта:
          +380970939754
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Сподар Іванна Михайлівна
          E-mail підписанта:
          krokzakrokom24@gmail.com
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA 708201720344290001000006559
          Телефон підписанта:
          +30322546397
          25 545 UAH
          Ціна договору
          21 287,50 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ПП "САВКРАЙ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          25 545 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-05-2025, 16:51:23
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          0
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          2.5

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          0
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-05-2025, 17:02:44
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          2,50
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-05-2025, 17:02:44
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія , На дату укладення цього Договору Постачальник забезпечив виконання своїх зобов’язань за Договором у формі безвідкличної банківської гарантії (оригінал/у паперовій формі) з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії в розмірі 2,5% від вартості Договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ