Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 578 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 890 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БІЛОБЕРІЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 45323992 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрчук Світлана |
| Телефон: | 380688364568 |
| E-mail: | svetaj2010@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78715, Україна, Івано-Франківська область,Верховинський р-н, село Устеріки, вул.Центральна, будинок 25-А |
11 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно вимог Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції мають надати ціну тендерної пропозиції, яка повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ "КАРПАТСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" Замовником було виявлено невідповідності у поданих документах, а саме у формі « Тендерна пропозиція» зазначено ціну, яка не відповідає ціні тендерної пропозиції, визначеній у результаті електронного аукціону та зафіксованій в електронній системі закупівель. Окрім того у вище вказаному додатку п. 21 вказано строк дії договору: до 01.12.2025 в той час строк дії договору зазначений Замовником до 31.12.2025. 2. В поданому Вами проекті договору зазначено ціну, яка не відповідає ціні тендерної пропозиції, визначеній у результаті електронного аукціону та зафіксованій в електронній системі закупівель. 3. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Замовником було виявлено невідповідності у наданих документах, а саме у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в видатковій накладній від 21.03.2025 р. № 16-000-000000000, однак копія видаткової накладної додана за № 16-000-0000000005 від 21 березня 2025. 4. Відповідно до вимог абз. 25 п.15 Додатку 1 до Тендерної документації : Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію про походження товару «дрова паливні». («наряд з товаро транспортними накладними» та /або «лісорубний квиток» на придбання дров паливних). Замовником під час перевірки тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність між фактичною кількістю необхідної деревини (дров паливних) та обсягами зазначеними в лісорубному квитку та доданим Звітом. Необхідна кількість Замовнику деревини (паливної деревини 340 м3, однак Учасником підтверджено в наявності деревини (паливної деревини) в кількості 151 м3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати оновлений Додаток 1 до тендерної документації Форма « Тендерна пропозиція» із зазначенням ціни, яка відповідає ціні тендерної пропозиції, визначеній у результаті електронного аукціону та зафіксованій в електронній системі закупівель. Вказати в п. 21 строк дії договору зазначений Замовником до 31.12.2025. 2. надати оновлений проект договору з врахуванням ціни відповідно до електронної системи закупівель 3. надати оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказавши правильний номер видаткової накладної долучений до тендерної пропозиції. 4. долучити спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) на деревину, відповідно до обсягів, зазначених замовником, а саме у кількості 189 м3. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.