Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 449 015 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 490,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Альошина |
| Телефон: | +380634635412 |
| E-mail: | o.alyoshina@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1. Відповідно п. 13 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Якщо учасник не є виробником даного товару, надається сканований оригінал в кольоровому вигляді діючого договору, який підтверджує взаємодію між виробником (офіційним представником виробника, або імпортера продукції на території України) та учасником (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника), або інший документ який засвідчує співпрацю), діючий на момент подання пропозиції.». Учасником на виконання вказаної вимоги надано Договір поставки від 09 січня 2025 року № 09/01. У наданому договорі відсутній перелік товару, що є предметом поставки вищевказаного договору та строк його дії. Аналізуючи наданий документ, Замовник не простежує підтвердження взаємодії між виробником та учасником щодо можливості поставки останнім предмету закупівлі та діючого договору на момент подання пропозиції. 2. Відповідно п. 14 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Надати сканований оригінал гарантійного листа у довільній формі в якому Учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований Учасником не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та не закуповується у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ /Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.». Учасником на виконання вказаної вимоги наданий гарантійний лист від 20.05.2025 № 19/05-06, який був завантажений у складі пропозиції Учасника 19.05.2025 року. До того ж, кінцевий строк подання пропозицій по Закупівлі до 00:00 20.05.2025 року. 3. Відповідно п. 9 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал гарантійного листа від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.». Учасником на виконання вказаної вимоги було надано Гарантійний лист від 20.05.2025 № 19/05-14, який був завантажений у складі пропозиції Учасника 19.05.2025 року. До того ж, кінцевий строк подання пропозицій по Закупівлі до 00:00 20.05.2025 року. 4. Відповідно п. 11 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Документ, що підтверджує виконання договору сканований оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору.». Учасником на виконання вказаної вимоги була надана Видаткова накладна № 1 від 25 січня 2025 р. в якій відсутня відмітка про отримання товару, до наданого відповідно п. 10 цього ж Додатку № 1 аналогічного договору від 14.01.2025 № 26/ПС. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.