| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 206 671 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 033,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.5. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість; - свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;» Встановлено, що Учасник надав Витяг з реєстру платників єдиного податку, № 31358 від 24.03.2025 року, але учасник не є платником єдиного податку і тому у витягу відсутня інформація про систему оподаткування Учасника. 15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: «…- Учасник (уповноважена особа), його учасник (засновник), керівник (уповноважена особа), кінцевий бенефіціарний власник (контролер), у тому числі кінцевий бенефіціарний власник (контролер) його засновника, якщо засновником є юридична особа не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура;…» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку про те, що не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура. «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару дрова або деревина).» Встановлено, що Учасник надав Рекомендаційний лист, № 473 від 14.05.2025 р., від контрагента, але не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. «15.17. З метою недопущення поставки незаконно добутої деревини, учасник у складі пропозиції повинен надати копію дозволу на лісосічні роботи, або копію лісорубного квитка, або іншого первинного документу, що підтверджує право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі. В разі якщо учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем, або не є власником лісу то має надати у складі пропозиції гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований Учаснику (або Замовнику) та містити інформацію про можливість здійснення постачання лісопродукції в необхідній кількості та якості.» Встановлено, що Учасник не надав документів що підтверджують право (можливість) Учасника реалізовувати деревину, що є предметом закупівлі або гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований Учаснику (або Замовнику) та містити інформацію про можливість здійснення постачання лісопродукції в необхідній кількості та якості. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.