Закупівлю оголошено - 01-05-2025, 15:28. Дата останніх змін - 08-05-2025, 14:46

Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів

Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів... Державна закупівля - UA-2025-05-01-010475-a Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів від замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 5/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-01-010475-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-01-012775-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 15:28
по 06-05-2025, 08:00

Місце поставки товару: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2. Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар, що постачається, наступними супровідними документами: рахунок та видаткова накладна. Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) дня з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 20.05.2025 включно. Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують його збереженість при транспортуванні, складуванні й зберіганні. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, зазначений у специфікації пункту 1.2 розділу І даного договору, який відповідає нормі № 10, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та державним стандартам або технічним умовам, внесеним до реєстру технічних умов. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, але не менше 6 місяців з дати поставки Товару. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
272000
272 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
ЄДРПОУ:04057287 Досьє YouControl
Сайт:http://kremen.gov.ua
Контактна особа:Авраменко Тетяна Юріївна
Телефон:380536743833
E-mail:analiz@kremen.gov.ua
Місцезнаходження:
39600, Україна, Полтавська область,Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів

800
штука
39600 , Україна , Полтавська область , Кременчук , м.Кременчук, площа Перемоги, 2 ,
по 20-05-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Затвердженозгідно постанови Кабміну №426Активна01-05-2025, 15:27
Норма№10Активна01-05-2025, 15:27
Видповсякденний набір сухих продуктівАктивна01-05-2025, 15:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 15:28:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 15:27:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          45
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, місто Бориспіль, вул.Завокзальна будинок 8-А, 08304, Мирон Гавадзін
          Остаточна пропозиція:
          134 400 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          06-05-2025, 11:38
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-01-010475-a-b1
          Номер договору:
          215
          Дата підписання договору:
          08-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 08-05-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Гавадзін Мирон
          E-mail підписанта:
          sales@premiumses.com
          Посада підписанта:
          Генеральний директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA213005280000026003000003619
          Телефон підписанта:
          +380500227255
          134 400 UAH
          Ціна договору
          112 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          134 400 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          02-05-2025, 14:38:17
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПИРЯТИНСЬКИЙ ДЕЛІКАТЕС   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          258 480 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-05-2025, 16:45:05
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "МАКРО 2019"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          259 968 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          04-05-2025, 23:11:50
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ