Закупівлю оголошено - 24-04-2025, 15:29. Дата останніх змін - 13-05-2025, 09:50

Деревина

Деревина... Державна закупівля - UA-2025-04-24-009693-a Деревина від замовника ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076) від 4/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-24-009693-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 15:29
по 30-04-2025, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 12:00
по 05-05-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2400000
2 400 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:72 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:72 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ І РЕМОНТУ БРОНЕТАНКОВОГО ОЗБРОЄННЯ, АВТОМОБІЛЬНОЇ ТА БРОНЕТАНКОВОЇ ТЕХНІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3076)
ЄДРПОУ:45373095 Досьє YouControl
Контактна особа:Шевченко Андрій
Телефон:380959078237
E-mail:a.shevchenko@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Деревина
2 400 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дрова твердих порід

1 000
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 31-10-2025
03410000-7
Деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ЧЕРНЯВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-05-2025 по 13-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Конотопський р-н, місто Конотоп, вул.Успенсько-Троїцька, будинок 132, квартира 85, 41600, Чернявський Олег Анатолійович
Остаточна пропозиція:
2 345 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2025, 10:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-24-009693-a-c1
Номер договору:
№319/КЕС/2025
Дата підписання договору:
13-05-2025, 08:30
Строк дії договору:
з 13-05-2025 по 10-12-2025
2 345 000 UAH
Ціна договору
2 345 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ЧЕРНЯВСЬКИЙ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 345 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 11:31:21
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі pdf (або інших) копія ліцензії, виданої банку, та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Необхідно, щоб зазначений у тексті тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав КЕП, для уникнення формальних підстав для відхилення тендерної пропозиції . Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, або учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Форма), з урахуванням умов, викладених в даному пункті: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); —адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Центральна база забезпечення і ремонту (військова частина 3076) Місцезнаходження Замовника: 52051, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, Миколаївська територіальна громада, дорога Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через міста Вінницю, Кропивницький), км 948+206 – км 948+360 (ліворуч) Код ЄДРПОУ: 45373095 IBAN № UA558201720355199002002016131
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка про наявність належного обладнання та матеріально – технічної бази для здійснення поставки товарів
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованого персоналу який необхідний для постачання товару.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (за наявності).
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:37:22
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:35:33
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Деревина
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі pdf (або інших) копія ліцензії, виданої банку, та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Необхідно, щоб зазначений у тексті тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав КЕП, для уникнення формальних підстав для відхилення тендерної пропозиції . Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, або учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Форма), з урахуванням умов, викладених в даному пункті: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); —адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Центральна база забезпечення і ремонту (військова частина 3076) Місцезнаходження Замовника: 52051, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, Миколаївська територіальна громада, дорога Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через міста Вінницю, Кропивницький), км 948+206 – км 948+360 (ліворуч) Код ЄДРПОУ: 45373095 IBAN № UA558201720355199002002016131
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-04-2025, 15:36:21
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-04-2025, 15:36:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства) , Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі pdf (або інших) копія ліцензії, виданої банку, та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Необхідно, щоб зазначений у тексті тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав КЕП, для уникнення формальних підстав для відхилення тендерної пропозиції . Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, або учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Форма), з урахуванням умов, викладених в даному пункті: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); —адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Центральна база забезпечення і ремонту (військова частина 3076) Місцезнаходження Замовника: 52051, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, Миколаївська територіальна громада, дорога Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через міста Вінницю, Кропивницький), км 948+206 – км 948+360 (ліворуч) Код ЄДРПОУ: 45373095 IBAN № UA558201720355199002002016131
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Деревина
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка про наявність належного обладнання та матеріально – технічної бази для здійснення поставки товарів
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-04-2025, 15:36:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Деревина
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованого персоналу який необхідний для постачання товару.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-04-2025, 15:36:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Деревина
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (за наявності).
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-04-2025, 15:36:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ