Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
1.Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 599 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 995 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 03189908 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gporlivka.cg.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Макаренко |
| Телефон: | +380680610276, +380680610276 |
| E-mail: | kmakarenko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 15332, Україна, Чернігівська область,с.Дачне , вул. Світла, 3 |
3 |
Шановний Учаснику! Згідно вимог п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» за предметом закупівлі: Паливна деревина (код за ЄЗС ДК 021:2015:03410000-7 Деревина) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через Систему. Замовником в Додатку №7 до тендерної документації та п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації була встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції Учасника наступних документів, в яких Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП "СВІТАНОК" було виявлено невідповідність, а саме: - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей (Додаток №2 до тендерної документації). Документ не надано в складі тендерної пропозиції. - гарантійний лист щодо погодження з характеристиками товару викладеними у Додатку №3 до тендерної документації. Документ, завантажено в складі тендерної пропозиції (назва файлу «Технічні характеристики»), в якому Учасник погоджується з характеристиками товару викладеними в Додатку №3. Інтуїтивно Замовник розуміє, що це і є саме гарантійний лист. Але в даному документі не зазначено, що це саме гарантійний лист. - заповнена на фірмовому бланку форма тендерної пропозиції (згідно Додатку №4 до тендерної документації). Документ наданий в складі тендерної пропозиції, але в графі «Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника» не зазначено посаду особи уповноваженої представляти інтереси Учасника. - Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, КЕП накладають на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки КЕП встановлено, що на тендерну пропозицію ПП "СВІТАНОК" накладено УЕП (удосконалений електронний підпис), що не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. На виконання вимог встановлених Замовником в тендерній документації, є необхідність в виправленні невідповідності. Тому просимо Вас у відповідності до п.43 Особливостей на виконання вимог встановлених тендерною документацією виправити невідповідності в інформації та/або в документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.