Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 389 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 893,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Васильківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05408349 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тимченко Інна Миколаївна |
| Телефон: | 380457121402 |
| E-mail: | tendervuo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08600, Україна, Київська область,Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
4 |
Посилання на вимогу та виявлені невідповідності: 1. Учасник не виконав вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, а саме: Учасник повинен надати Сканований оригінал експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я учасника, який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з виробництвом та/або обігом харчових продуктів, в тому числі пакуванням та/або перепакуванням харчових продуктів, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав жодного документу. 2. Учасник не виконав вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, а саме: Учасник повинен надати: атестат акредитації (ДСТУ ISO 9001:2015) зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; атестат акредитації (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018)) зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; атестат акредитації зі сферою акредитації (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)) органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. Учасник надав атестат, який станом на день розкриття тендерних пропозицій є нечинним. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен виконати вимогу пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, а саме: Учасник повинен надати Сканований оригінал експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я учасника, який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю, що пов’язана з виробництвом та/або обігом харчових продуктів, в тому числі пакуванням та/або перепакуванням харчових продуктів, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Учасник повинен виконати вимогу 1 Додатку 1 до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, а саме: Учасник повинен надати: атестат акредитації (ДСТУ ISO 9001:2015) зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; атестат акредитації (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018)) зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; атестат акредитації зі сферою акредитації (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)) органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.