Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3024 НГ України |
| ЄДРПОУ: | 08803617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Михайло Шевченко |
| Телефон: | +380990393263 |
| E-mail: | mikhail.sh1003@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, або виробника, або перевізника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано зазначеного документу. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - оригінал (або належним чином засвідчена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) якісного посвідчення на споживчу тару; - оригінал (або належним чином засвідчена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано лише довідку про те, що імпортер не надає вищезазначені документи. Листи-роз’яснення про те, що імпортер не надає вищезазначені документи, не можуть вважатися належними підтвердними документами та не замінюють їх. Надання листа, в якому повідомляється про відсутність документа, не є підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). На виконання цієї вимоги у складі пропозиції учасник надає лише лист-роз’яснення про відсутність документа. Лист-роз’яснення про відсутність акту обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) не замінює вимоги щодо подання підтвердного документа згідно з вимогами Закону України №771/97-ВР та наказу №39 Мінагрополітики. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати належним чином завірену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020) документу, що підтверджує належність автотранспортних засобів, пристосованих для перевезення предмету закупівлі (в кількості, необхідної для забезпечення своєчасного постачання товару) Постачальнику (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі-продажу або ін.,). Також надати чинну довідку(и) про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу), що має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних(ого) засобів(бу) для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – належним чином завірена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020) Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику (повинен діяти протягом 2025 року); Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано загальну довідку про залучення перевізників у майбутньому, що не підтверджує наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази на момент подання пропозиції, як цього вимагають умови документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: 1). Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, або виробника, або перевізника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. 2). Оригінал (або належним чином засвідчена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) якісного посвідчення на споживчу тару. 3). Оригінал (або належним чином засвідчена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020)) висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару. 4). Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). 5). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати належним чином завірену копію (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020) документу, що підтверджує належність автотранспортних засобів, пристосованих для перевезення предмету закупівлі (в кількості, необхідної для забезпечення своєчасного постачання товару) Постачальнику (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або договір купівлі-продажу або ін.,). Також надати чинну довідку(и) про санітарну обробку на кожен із наведених(ого) транспортних(ого) засобів(бу), що має містити не менше двох відміток про проведену санітарну обробку, що дозволяє простежити періодичність обробки транспортних(ого) засобів(бу) для перевезення харчових продуктів відповідно до вимог санітарних правил та норм. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – належним чином завірена копія (відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020) Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику (повинен діяти протягом 2025 року). Звертаємо увагу, що надані Вами листи-роз’яснення та інформаційні довідки не є документами, що підтверджують відповідність умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимогами Оголошення передбачено надання підтвердних документів – оригіналів або належним чином завірених копій документів відповідно до ДСТУ 4163:2020 (зокрема: посвідчення якості на споживчу тару, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, експлуатаційний дозвіл або рішення про державну реєстрацію потужностей, договори оренди/надання транспортних послуг тощо). Надання листа, в якому повідомляється про відсутність відповідного документа, не є достатнім для підтвердження факту виконання вимог, оскільки він не замінює офіційний документ, виданий уповноваженим органом або іншою компетентною установою. Таким чином, запропоновані Вами документи не можуть бути враховані як такі, що підтверджують відповідність пропозиції встановленим вимогам. Протягом 24 годин Вам необхідно надати саме ті документи, що передбачені умовами закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.