Закупівлю оголошено - 16-04-2025, 12:29. Дата останніх змін - 25-04-2025, 12:06

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (плоский), ДСТУ 2661, 900г

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (плоский), ДСТУ 2661, 900г... Державна закупівля - UA-2025-04-16-005484-a Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (плоский), ДСТУ 2661, 900г від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 від 4/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-16-005484-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-16-006432-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-04-2025, 12:29
по 21-04-2025, 00:01

Умови доставки товару: Постачання Товару має бути здійснено у строк до 15.12.2025 включно, партіями відповідно до графіка постачання. Відвантаження товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Товар належить перевозити автотранспортом за рахунок Постачальника. Товар під час транспортування до місця поставки повинен бути цілісний і непошкоджений. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на Сторону Постачальника. Дані документи повинні бути надані при постачанні кожної партії Товару. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: Чернігівська область, (м. Чернігів, м. Новгород-Сіверський) (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порядок укладення договору (відповідно до ПКМУ 822 від 14.09.2020): 1) Переможець відбору, враховуючи положення п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 має не пізніше 12:00 наступного дня з дня визначення результатів відбору і обрання його переможцем направити (на адресу, яку буде доведено після розкриття результатів відбору) до військової частини 2253 на підписання Договір з заповненими реквізитами та істотними умовами Договору відповідно до його пропозиції оприлюдненої в електронній системі закупівель. У разі неможливості своєчасно надіслати Договір на узгодження і підписання, переможець відбору має відповідно до положень п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» щодо обґрунтованої потреби для продовження строку укладення Договору до 10 календарних днів, та у найкоротші строки направляє Договір для узгодження і підписання. 2) У разі прийняття рішення переможцем відбору про відмову від укладення Договору, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, ефективності і пропорційності, переможець відбору в день прийняття такого рішення має відповідно до положень п.п. 2 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» шодо відмови від укладення Договору на умовах визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. 3) У разі не виконання переможцем відбору вищезазначених заходів та не надходження до військової частини 2253 Договору у строк 5 календарних днів з дня визначення переможця відбору, це є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до п.п.1 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
424789.38
424 789,38 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
ЄДРПОУ:14321765 Досьє YouControl
Контактна особа:Двараковський Володимир Михайлович
Телефон:380462258032
E-mail:VDvarakovskyi@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Чернігівська область,Чернігів,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пакет картонний (плоский), ДСТУ 2661, 900г

11 999,70
кілограм
Україна , Чернігівська область ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна16-04-2025, 12:29
Маса неттовід 900 до 900грамАктивна16-04-2025, 12:29
ВидультрапастеризованеАктивна16-04-2025, 12:29
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна16-04-2025, 12:29
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна16-04-2025, 12:29
Упаковкапакет картонний (плоский)Активна16-04-2025, 12:29
БезлактознеНіАктивна16-04-2025, 12:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 12:29:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 12:29:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108, 18030, Ганна Сребнюк
          Остаточна пропозиція:
          395 990,10 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          21-04-2025, 09:26
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-16-005484-a-b1
          Номер договору:
          213-25
          Дата підписання договору:
          25-04-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 25-04-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Бондаренко Тамара Леонідівна
          E-mail підписанта:
          Sekretar@yuria.ck.ua
          Посада підписанта:
          Комерційний директор
          Підписант діє на підставі:
          Довіреність №778 від 12.12.2024
          Номер IBAN:
          UA 103005280000026000455056333
          Телефон підписанта:
          +380472716192
          395 990,10 UAH
          Ціна договору
          329 991,75 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          395 990,10 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          16-04-2025, 13:31:46
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ