Якість товару, що передається Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару та технічному завданню. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну відвантажену партію, що підтверджують безпечність та якість Товару, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, а саме: декларація виробника (якісне посвідчення). На вимогу Замовника експертний висновок (протокол досліджень). Усі документи повинні бути завірені Постачальником, відповідно до вимог чинного законодавства у відповідності до наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015р. № 1000/5. Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у ГОСТ та/або ДСТУ та/або ТУ У на цей вид товару. Сторони домовились, що «Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по кількості» від 15.06.65 № П-6 та «Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по якості від 25.04.66 № П-7 не застосовуються до умов цього Договору. На вимогу Замовника проведення експертизи щодо якості поставленого товару в акредитованих лабораторіях проводиться за рахунок коштів Постачальника. Постачальник зобов’язаний надавати Замовнику результати проведених досліджень не пізніше 2 робочих днів з дати отримання таких документів. Особи, які беруть участь у обігу Товару та транспортні засоби, на яких здійснюється його перевезення, повинні мати необхідні документи відповідно до вимог встановлених законодавством, а також вказані особи повинні надати оригінали (завірені копії) особових медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори, тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Замовник розпочинає приймання товару при наявності у Постачальника (Представника Постачальника), всіх супровідних документів на товар та відповідності вимог чинного законодавства, умов цього договору та технічних вимог. Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки за Договором, є гривня. Решта умов - відповідно до викладених в проєкті договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 399 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дука Валерія Володимирівна |
| Телефон: | 380976902298 |
| E-mail: | VDuka@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
8 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.