Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 946 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Білоцерківський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188820 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Козакова |
| Телефон: | +0979691600 |
| E-mail: | kozakovabc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул.Архипа Люльки, 4 |
4 |
Шановний учасник! Нами була виявлена невідповідність в поданих Вами документах. В Додатку 1 (п.4.5) до Тендерної документації вказано, що має бути документ "Копія свідоцтва платника ПДВ або платника єдиного податку або витягу з реєстру платників ПДВ чи єдиного податку", у Вашій документації вказані документи відсутні. Прохання усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.