Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 066 399,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 332 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 151 991,99 UAH |
| Замовник: | Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03198563 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Совінський Тарас Анатолійович |
| Телефон: | +380673981610 |
| E-mail: | upszn.khm.misto_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
5 |
А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №1096/04/А/BG від 22.04.2025, проте зазначена гарантія не в повній мірі відповідає вимогам встановлених Замовником. В банківській гарантії вказано: «Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" Предмет закупівлі: на закупівлю товарів Продуктові набори для внутрішньо переміщених осіб (код ДК 021:2015 - 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні) з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами),ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням уповноваженої особи Протокол № 142 від "18" квітня 2025 року», проте Замовником 22 квітня 2025 року були внесені зміни до тендерної документації та затверджено її у новій редакції згідно Протоколу №143 від 22 квітня 2025 року; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі; 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника. Наданий сертифікат повинен бути дійсним протягом всього строку дії договору. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. 2 розділу ІІІ тендерної документації та п. 14 додатку №3 до тендерної документації; 2. П.п. 6.6.11. п. 6 розділу VI тендерної документації та п. 24 додатку №3 до тендерної документації; 3. П. 4 додатку №1 до тендерної документації та п. 28 додатку №3 до тендерної документації. В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати у складі тендерної пропозиції електронну банківську гарантію приведену у відповідність до вимог тендерної документації (нова гарантія або зміни до виданої гарантії №1096/04/А/BG від 22.04.2025); 2. Надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання Учасника переможцем процедури закупівлі; 3. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника. Наданий сертифікат повинен бути дійсним протягом всього строку дії договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.