Закупівлю оголошено - 11-04-2025, 16:09. Дата останніх змін - 07-05-2025, 14:07

«код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))»

«код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, бере... Державна закупівля - UA-2025-04-11-011413-a «код ДК 021:2015 - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради від 4/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-11-011413-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-11-014050-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 16:09
по 16-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 16:09
по 19-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-04-2025, 11:29
по 21-04-2025, 11:52

Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2635710
2 635 710 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:13 178,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради
ЄДРПОУ:44013857 Досьє YouControl
Контактна особа:Намеснікова Анжеліка Олександрівна
Телефон:+380969141434
E-mail:lika_nam@ukr.net
Місцезнаходження:
32200, Україна, Хмельницька область,місто Деражня, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Деражня, вулиця Миру 39
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«код ДК 021:2015 - 03410000-7 ...
2 635 710 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-04-2025, 11:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року.

1 617
метр кубічний
32200 Україна Хмельницька область 32200, Хмельницька обл., Заклади дошкільної та загальної середньої освіти Деражнянської міської ради (Додаток 2 до Додатку 3 (Проект договору) тендерної документації). 32200, Хмельницька обл., Заклади дошкільної та загальної середньої освіти Деражнянської міської ради (Додаток 2 до Додатку 3 (Проект договору) тендерної документації).
по 15-10-2025
03413000-8
Паливна деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
СЛКП ФЛОРА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 02-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Деражня, Хмельницька обл., м.Деражня, вул. Миру,120, 32200, Саченко Інна Володимирівна
Остаточна пропозиція:
2 600 136 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 600 136 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-04-2025, 10:20
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-11-011413-a-b1
Номер договору:
315
Дата підписання договору:
07-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-05-2025 по 31-12-2025
2 600 136 UAH
Ціна договору
2 166 780 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-04-2025 по 29-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , ОЛЕКСАНДР ІВАСЮК
Остаточна пропозиція:
2 569 413 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 569 413 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 30-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-04-25, 08:55:27
24

Протокольне рішення №63 уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. 23.04.2025 року м. Деражня Уповноважена особа - Намеснікова Анжеліка Олександрівна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» було подано 2 (дві) тендерних пропозиції, а саме: 1 СЛКП ФЛОРА; 2 ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ. Відповідно до п.35 «Особливостей» визначено, що для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатом оцінки найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» виявлено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Виявлено наступні невідповідності: У підпункт 3.1.1 тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі має надати копію паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Для іноземного учасника – завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). У пропозиції учасника відсутні копії цих документів. Необхідно надати копії паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Підпунктом 3.5.2. тендерної документації передбачена наявність підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: № Найменування замовника за договором Предмет договору Номер та дата договору Ідентифікатор закупівлі У складі пропозиції Учасника є довідка довільної форми від 15.04.2025 року №18, в якій вказаний лиш один Договір поставки №15/10/Є-24 від 15.10.2024 р., Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна) на суму 210 000,00 грн. без ПДВ з фізичною особою – підприємцем Омельченко Олександр Олександрович 24123, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, село Борівка вулиця Богдана Хмельницького, будинок 86, Код ЄДРПОУ 3131215050, тел. +38 068-087-84-03, яка не відповідає вимогам довідки запропонованої Замовником, а саме відсутнє посилання на систему Prozorro. Крім того для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію Договору з фізичною особою – підприємцем Омельченко Олександр Олександрович на суму 210 000,00 грн. без ПДВ, проте не надав посилання на систему Prozorro, як того вимагалося в тендерній документації, а саме: * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Необхідно надати довідку, в якій має бути не менше двох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.), що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Підпункт 3.6.3 тендерної документації передбачає, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства. Також у Пункті 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником. Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку про систему оподаткування, в якій зазначив, що не є платником ПДВ, а являюся платником Єдиного податку 2 групи (спрощена система оподаткування) від 01.06.2023р., та не нараховую на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України. - Скан-копія витяга № 2141 від 01.10.2024 р. з реєстру платників єдиного податку додається. Учасник мав би надати довідку, в якій мав вказати, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства, та визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником. Необхідно надати відповідну довідку. У п.10. додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД Замовник вимагає від Учасника копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». Даний пункт передбачає отримання такого дозволу при вантажно-розвантажувальних роботах за допомогою машин і механізмів з метою уникнення травмування працівників під час перевезення, навантаження, розвантаження та складування поставленої деревини. В Пропозиції Учасника є Лист гарантія відповідно до Додатку 2 ТД вих. №19 від 15.04.2025 року, де учасник, відповідно до вимог пункту 9 додатку 2 до тендерної документації гарантує забезпечення можливості перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини в заявлені Замовником строки, та про наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб має бути обладнаний краном – маніпулятором). Отже учасник гарантував наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб має бути обладнаний краном – маніпулятором), та не надав копії відповідного дозволу на на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». Необхідно надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». пункт 11 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. Учасник надав таку пояснювальну записку, в якій зазначив лиш с технічні, кількісні, функціональні та якісні характеристики товару не надавши інформації про екологічну чистоту та походження товару. Надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. пункт 15 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - якщо учасник не є виробником товару, надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. На виконання пункту 14 додатку 2 до тендерної документації учасник надав довідку про виробників вих. №20 від 15.04.2025 року, проте на надав жодних підтверджуючих документів, які вимагалися пунктом 15 додатку 2 до тендерної документації, а саме: так як учасник торгів не є виробником товару, він мав надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. Необхідно надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Необхідно надати: - копії паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців); - довідку, в якій має бути не менше двох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.), що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro; - довідку, в якій мав вказати, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства, та визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником; - копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу»; - пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. - копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Анжеліка НАМЕСНІКОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-04-25, 08:55:27

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 569 413 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 569 413 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 17:53:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
СЛКП ФЛОРА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 600 136 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 600 136 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
немає
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 07:59:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-04-2025, 16:16:15
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-04-2025, 16:23:18
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 17:16:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:18:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:18:58
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:18:59
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:18:59
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-04-2025, 16:18:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 17:13:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 17:13:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 17:13:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 17:13:09
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено11-04-2025, 16:14:22
            Проект договору
            публічний Видалено11-04-2025, 16:09:47
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 16:18:58
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 16:09:44
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ