Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 635 710 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 178,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44013857 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Намеснікова Анжеліка Олександрівна |
| Телефон: | +380969141434 |
| E-mail: | lika_nam@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 32200, Україна, Хмельницька область,місто Деражня, Хмельницька область, Хмельницький район, місто Деражня, вулиця Миру 39 |
2 |
Протокольне рішення №63 уповноваженої особи відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. 23.04.2025 року м. Деражня Уповноважена особа - Намеснікова Анжеліка Олександрівна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» було подано 2 (дві) тендерних пропозиції, а саме: 1 СЛКП ФЛОРА; 2 ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ. Відповідно до п.35 «Особливостей» визначено, що для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатом оцінки найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб, берест, в`яз, бук, береза, клен))» виявлено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Виявлено наступні невідповідності: У підпункт 3.1.1 тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі має надати копію паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Для іноземного учасника – завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо). У пропозиції учасника відсутні копії цих документів. Необхідно надати копії паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Підпунктом 3.5.2. тендерної документації передбачена наявність підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: № Найменування замовника за договором Предмет договору Номер та дата договору Ідентифікатор закупівлі У складі пропозиції Учасника є довідка довільної форми від 15.04.2025 року №18, в якій вказаний лиш один Договір поставки №15/10/Є-24 від 15.10.2024 р., Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна) на суму 210 000,00 грн. без ПДВ з фізичною особою – підприємцем Омельченко Олександр Олександрович 24123, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, село Борівка вулиця Богдана Хмельницького, будинок 86, Код ЄДРПОУ 3131215050, тел. +38 068-087-84-03, яка не відповідає вимогам довідки запропонованої Замовником, а саме відсутнє посилання на систему Prozorro. Крім того для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.). Аналогічний договір із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов та листи-відгуки про виконання даних договорів. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію Договору з фізичною особою – підприємцем Омельченко Олександр Олександрович на суму 210 000,00 грн. без ПДВ, проте не надав посилання на систему Prozorro, як того вимагалося в тендерній документації, а саме: * Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Необхідно надати довідку, в якій має бути не менше двох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.), що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro. Підпункт 3.6.3 тендерної документації передбачає, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства. Також у Пункті 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником. Учасник процедури закупівлі надав інформаційну довідку про систему оподаткування, в якій зазначив, що не є платником ПДВ, а являюся платником Єдиного податку 2 групи (спрощена система оподаткування) від 01.06.2023р., та не нараховую на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України. - Скан-копія витяга № 2141 від 01.10.2024 р. з реєстру платників єдиного податку додається. Учасник мав би надати довідку, в якій мав вказати, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства, та визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником. Необхідно надати відповідну довідку. У п.10. додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД Замовник вимагає від Учасника копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». Даний пункт передбачає отримання такого дозволу при вантажно-розвантажувальних роботах за допомогою машин і механізмів з метою уникнення травмування працівників під час перевезення, навантаження, розвантаження та складування поставленої деревини. В Пропозиції Учасника є Лист гарантія відповідно до Додатку 2 ТД вих. №19 від 15.04.2025 року, де учасник, відповідно до вимог пункту 9 додатку 2 до тендерної документації гарантує забезпечення можливості перевезення, навантаження, розвантаження, складування та поставки деревини в заявлені Замовником строки, та про наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб має бути обладнаний краном – маніпулятором). Отже учасник гарантував наявність спеціалізованого транспорту, яким будуть перевозитися дрова та який відповідає вимогам транспорту для перевезення даного товару (транспортний засіб має бути обладнаний краном – маніпулятором), та не надав копії відповідного дозволу на на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». Необхідно надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу». пункт 11 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. Учасник надав таку пояснювальну записку, в якій зазначив лиш с технічні, кількісні, функціональні та якісні характеристики товару не надавши інформації про екологічну чистоту та походження товару. Надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. пункт 15 додатку 2 розділу «Загальні вимоги» до ТД - якщо учасник не є виробником товару, надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. На виконання пункту 14 додатку 2 до тендерної документації учасник надав довідку про виробників вих. №20 від 15.04.2025 року, проте на надав жодних підтверджуючих документів, які вимагалися пунктом 15 додатку 2 до тендерної документації, а саме: так як учасник торгів не є виробником товару, він мав надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. Необхідно надати копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Необхідно надати: - копії паспорту/id картки або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців); - довідку, в якій має бути не менше двох договорів. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати не менше 2 –х копій аналогічних договорів з усіма додатками (за 2023-2024 р.р.), що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару який відноситься до того ж самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (деревина) через систему Prozorro; - довідку, в якій мав вказати, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства, та визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, навантажування, розвантажування, складування та інших витрат визначених законодавством. Доставка товару, навантажувально - розвантажувальні роботи, складування товару входять в ціну і повністю забезпечуються Постачальником; - копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки передбаченого пунктом 20 групи А «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу»; - пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. - копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або його представником: діючий договір із виробником товару, який зазначений у документах про якість або діючий договір з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) або сертифікат дистриб’ютора, дилера або лист про представництво інтересів, тощо. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Анжеліка НАМЕСНІКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.