Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 731 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 655 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43162486 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Кикавець |
| Телефон: | 380976652365 |
| E-mail: | luda21071990@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77552, Україна, Івано-Франківська область,селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 08-05-2025, 10:48 по 19-05-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.