Закупівлю оголошено - 01-04-2025, 10:01. Дата останніх змін - 04-04-2025, 14:25

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033,Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037,Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033,Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037,Морква свіжа, пе... Державна закупівля - UA-2025-04-01-001885-a Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033,Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037,Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 4/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-01-001885-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-011243-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 10:01
по 04-04-2025, 11:00

Строк поставки Товару - до 31.12.2025 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 1 (одного) календарного дня з моменту отримання заявки від Замовника в довільній формі. Поставка має бути здійснена за адресою підпорядкованих закладів Замовника. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2025. Якість поставленого за Договором Товару повинна відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), Постанові КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», а також підтверджуватися документами про якість Товару передбаченими законодавством України. Підтвердженням якості з боку Постачальника є: посвідчення про якість поставленого Товару або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції. Постачальник повинен надати інформацію про державну реєстрацію потужностей, передбачених ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Якщо Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості, враховуючи транспортні та інші витрати, несе Постачальник.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
64455
64 455 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44045138 Досьє YouControl
Контактна особа:Купріна Тетяна Анатоліївна
Телефон:380980056177
E-mail:vo.kuprina4404@gmail.com
Місцезнаходження:
19801, Україна, Черкаська область,смт Драбів, вул.Центральна, будинок 69
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033

265
кілограм
19801 , Україна , Черкаська область , смт Драбів , вул.Центральна, будинок 69 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 7033ТакАктивна01-04-2025, 10:01
Діаметр коренеплоду5-10 смАктивна01-04-2025, 10:01
Товарний сортпершийАктивна01-04-2025, 10:01
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037

700
кілограм
19801 , Україна , Черкаська область , смт Драбів , вул.Центральна, будинок 69 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 7037ТакАктивна01-04-2025, 10:01
Строк достиганняпізньостиглаАктивна01-04-2025, 10:01
Товарний сортпершийАктивна01-04-2025, 10:01
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035

470
кілограм
19801 , Україна , Черкаська область , смт Драбів , вул.Центральна, будинок 69 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товарний сортпершийАктивна01-04-2025, 10:01
Відповідність ДСТУ 7035ТакАктивна01-04-2025, 10:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 10:01:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-04-2025, 10:01:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2025 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Фінансування Договору здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів на 2025 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Черкаська область, смт Драбів, 19800, Черкаська обл., Драбівський район, селище міського типу Драбів, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 2/8, квартира 10, , ШЕВЧЕНКО ВАСИЛЬ
          Остаточна пропозиція:
          61 825 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          04-04-2025, 11:28
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-01-001885-a-b1
          Номер договору:
          88
          Дата підписання договору:
          04-04-2025, 11:29
          Строк дії договору:
          з 04-04-2025 по 31-12-2025
          61 825 UAH
          Ціна договору
          61 825 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          61 825 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-04-2025, 17:21:34
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ