Закупівлю оголошено - 31-03-2025, 13:55. Дата останніх змін - 31-03-2025, 13:55

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378,Тушка сайди с/м, без голови, 500-1000г, ДСТУ 4868

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378,Тушка сайди с/м, без голови, 500-1000г, ДСТУ 4868... Державна закупівля - UA-2025-03-31-006204-a Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378,Тушка сайди с/м, без голови, 500-1000г, ДСТУ 4868 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" від 3/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-31-006204-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-006670-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 13:55
по 03-04-2025, 01:00

Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника, по заявці (замовленні). Поставка: три рази на тиждень до 08-00 год. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом із Товаром Якість товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну партію, що підтверджують безпечність та якість товару, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, а саме: - оригінал, або належним чином завірену копію декларації виробника (якісне посвідчення). Документи мають бути завірені Постачальником, відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”. Залишковий термін придатності Товару на момент постачання: згідно з технічними даними виробника, але не менше, ніж 90% загального терміну його зберігання від визначеного виробником для даної продукції.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1020990
1 020 990 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
ЄДРПОУ:02003617 Досьє YouControl
Сайт:http://www.hospital.kh.ua
Контактна особа:Рождественська Вікторія Григорівна
Телефон:380573760370
E-mail:rogdestvinska@i.ua
Місцезнаходження:
61019, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

3 000
кілограм
61019 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидхекАктивна31-03-2025, 13:52
Частинатушка без головиАктивна31-03-2025, 13:52
Розмірний ряд300-500гАктивна31-03-2025, 13:52
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна31-03-2025, 13:52
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тушка сайди с/м, без голови, 500-1000г, ДСТУ 4868

3 000
кілограм
61019 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидсайдаАктивна31-03-2025, 13:52
Частинатушка без головиАктивна31-03-2025, 13:52
Розмірний ряд500-1000гАктивна31-03-2025, 13:52
Відповідність ДСТУДСТУ 4868Активна31-03-2025, 13:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 13:55:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 13:52:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          . Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику забезпечення виконання Договору у розмірі 5 % ціни цього Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-03-2025, 13:52:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          2 - Надання забезпечення у іншій формі
          Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику забезпечення виконання Договору у розмірі 5 % ціни цього Договорушляхом перерахування коштів на рахунок Замовника IBAN UA043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – код ДК 021-2015: : 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені. Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ»
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-03-2025, 13:52:26
          Способи підтвердження:
          Документ
          Повернення забезпечення виконання договору , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у строк 5 робочих днів у разі настання однієї або декількох обставин, а саме: — після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань по договору про закупівлю без порушень; — після розірвання договору про закупівлю, за умови відсутності претензій у Сторін; — за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або цього Договору про закупівлю нікчемним; — протягом 5 (п’яти) банківських днів після належного виконання Постачальником своїх зобов’язань у розмірі 50% (п’ятдесяти) від обсягу Договору. Забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником Постачальнику у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, здійснюються за рахунок коштів Постачальника. У разі невнесення Постачальником забезпечення виконання Договору, такий Договір вважається неукладеним з усіма правовими наслідками.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5 % від ціни цього Договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-03-2025, 13:52:26
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ