Закупівлю оголошено - 31-03-2025, 12:27. Дата останніх змін - 31-03-2025, 12:27

Деревина

Деревина... Державна закупівля - UA-2025-03-31-004685-a Деревина від замовника Овруцький ліцей №4 Овруцької міської ради від 3/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-31-004685-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-31-005212-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 12:27
по 03-04-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1356000
1 356 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Овруцький ліцей №4 Овруцької міської ради
ЄДРПОУ:06670581 Досьє YouControl
Контактна особа:Пінчук Анатолій Миколайович
Телефон:380980258823
E-mail:buh_ozo_4@ukr.net
Місцезнаходження:
11101, Україна, Житомирська область,Овруч, вулиця Олега князя, будинок 11-К
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дрова

1 130
метр кубічний
11101 , Україна , Житомирська область , Коростенський район , заклади освіти Овруцького ліцею №4 ,
по 01-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Група порідпершаАктивна31-03-2025, 12:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 12:27:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-03-2025, 12:26:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної ( або товаро-транспортної накладної). Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ