Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), підпункту 2 пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами), статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами). Якість Товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, ДСТУ 4436:2005 (Ковбаси варені, сосиски, сардельки, хліби м`ясні), ТУ або ТУУ та Технічним вимогам (Додаток № 2 до Договору).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 583 692 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 836,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23313859 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Денис Сергійович Бурлуцький |
| Телефон: | +380442482880 |
| E-mail: | zakupivli3030@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24 |
6 |
ПРОТОКОЛ № 142 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «11» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», ЄДРПОУ 45899699 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС». Під час розгляду першого питання порядку денного: 28 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-008315-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 583 692,00 грн з ПДВ. 07 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти відбувся електронний аукціон, було подано 3 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 505 000,00 грн. з ПДВ 410 000,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» 448 188,00 грн. з ПДВ 448 188,00 грн. з ПДВ ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» 468 972,00 грн. з ПДВ 468 972,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 07.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 410 000,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. 11 квітня 2025 року уповноваженою особою з організації закупівель товарів, робіт і послуг військової частини 3030 Національної гвардії України прийнято рішення, що оформлено протоколом від 11.04.2025 року № 141 про відхилення пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a, щодо предмету закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Наступним учасником є ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» з пропозицією на суму 448 188,00 грн. з ПДВ. Розглядається пропозиція ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. За результатом розгляду документів пропозиції ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС», щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Оригінал або завірену копію наказу про призначення та оригінал або завірену копію(ї) протоколу(ів) загальних зборів учасників або рішення засновника або довіреність (доручення), або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договорів (для юридичних осіб). Учасник надав Рішення про призначення директора, Статут та виписку з ЄДР. Однак в Статуті немає повноважень директора на укладання договору, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 16.8; 16.5; 16.9; 16.10 п. 16 Учасник в складі пропозиції надає довідку з переліком автомобілів, а також Сканований оригінал сертифікату калібрування реєстратора температури, виданого на учасника або перевізника, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі та Сканований оригінал договору, який дійсний на момент подання пропозиції, на проведення санітарної та дезінфекційної обробки автотранспортного(их) засобу(ів), що буде задіяний Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі, та сканований оригінал акту(ів) прийому-здачі робіт або довідки(ок) про санобробку автотранспортного(их) засобу(ів)а також Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю транспортного засобу, на визначення потужності поглинутої дози (ШПД) у-випромінювання та щільності потоку (ЩП) В-частинок, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі. ТОВ «ЄВРОПОСТАЧ» надав довідку з переліком 4 автомобілів (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ, д/н АЕ6259ІМ, д/н АЕ8026ХМ) а сертифікати калібрування реєстратора температури, договір на дезінфекцію транспорту та протоколи радіаційного контролю тільки на 2 автомобіля (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ), чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Протокол загальних зборів або рішення одноосібного засновника про надання директору ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» повноважень для укладання договору, згідно п.п. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 2) Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів на 2 автомобіля (д/н АЕ9798ХК, д/н АЕ8026ХМ), або сертифікати калібрування реєстратора температури, договір на дезінфекцію транспорту та протоколи радіаційного контролю на ще 2 автомобіля (АЕ6259ІМ, АЕ8026ХМ), яких Учасник не надав, згідно п.п. 16.5; 16.8; 16.9; 16.10 п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ
ПРОТОКОЛ № 135 про прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з організації закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ «09» квітня 2025 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітряних Сил, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: Помічник начальника служби організації закупівель капітан Денис БУРЛУЦЬКИЙ. Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, РНОКПП 2590317390 спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. 2. Про оприлюднення рішення, щодо розгляду пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. Під час розгляду першого питання порядку денного: 28 березня 2025 року на сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-008315-a було опубліковано оголошення, про проведення спрощеної закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-28-008315-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 583 692,00 грн з ПДВ. 07 квітня на сайті уповноваженого органу закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти відбувся електронний аукціон, було подано 3 пропозиції: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 505 000,00 грн. з ПДВ 410 000,00 грн. з ПДВ ТОВ «ПРОД ТОРГ АЛЬЯНС» 468 972,00 грн. з ПДВ 468 972,00 грн. з ПДВ ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» 448 188,00 грн. з ПДВ 448 188,00 грн. з ПДВ Згідно частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерної пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону, що відбувся 07.04.2025 найбільш економічно вигідною ціною в сумі 410 000,00 грн. з ПДВ, було визначено учасника ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича. Розглядається пропозиція ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, закупівлі товарів код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. За результатом розгляду документів пропозиції ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича, щодо відповідності до оголошення спрощеної закупівлі з додатками, встановлено: 1. Згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі, учасник мав надати підписаний Учасником Додаток № 3 до оголошення спрощеної закупівлі. Учасник надав такий документ не в повному обсязі, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 2. Згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати Оригінал або завірену копію декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості або сертифікат відповідності. ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав декларацію виробника. Відповідно Закону України від 6 вересня 2005 року № 2809-IV Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назву та адресу виробника; 2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону. ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ – надав декларацію виробника № 3608 в якій відсутній: - контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу; відповідно до положень статті 22 Закону України від 6 вересня 2005 року № 2809-IV Про внесення змін до Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини"; Відсутній підпис технолога; Невірно зазначений номер і дата Експертного висновка (Експертний висновок № 001124 п/25 від 18.03.2025); Вид упаковки зазначений у декларації виробника № 3608 не відповідає вимогам ДОДАТКУ № 3, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 3. Згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати: - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) про відповідність системи екологічного управління вимогам, ДСТУ ISO 14001:2012 (ISO 14001:2015, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ які(ий) відповідає(ють) вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління щодо протидії корупції. ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат. ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав перелічені вище сертифікати, але не надав атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 4. Згідно п.п. 16.2. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Оригінал(и) або нотаріально завірена(і) копія(ї) дійсного експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ має бути виданий на ім’я учасника закупівлі. Учасник надав експлуатаційний дозвіл на ковбасний цех для виробництва харчових продуктів. Однак Учасник не надав рішення про держреєстрацію потужностей на транспортні засоби, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 5. Згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі, та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. Учасник надав таку довідку, але невірно вказав назву транспортного засобу, техпаспорт якого також завантажив, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 6. Згідно п.п. 16.9. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі учасник мав надати Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю транспортного засобу, на визначення потужності поглинутої дози (ШПД) у-випромінювання та щільності потоку (ЩП) В-частинок, що буде задіяний учасником для поставки предмету закупівлі. Однак, ФОП КОВАЛЬЧУК Сергій Михайлович надав такий документ на автомобіль MAN, д/н ВК4094ІС, а на автомобіль MERCEDESBENZ, SPRINTER, д/н ВК5112НО протокол не надано, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. 7. Згідно п.п. 16.11 п. 16 Додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Медична(і) книжка(и) з відміткою про проходження медичного огляду на водія(їв), який(і) буду(уть) задіяний(і) Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі. Учасник надав такі медичні книжки, але дати проходження медогляду прострочені, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання пропозиції розділу ІІ Інструкція з підготовки пропозиції оголошення спрощеної закупівлі Замовника. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», оприлюднити в електронній системі закупівель Уповноваженого органу повідомлення з вимогою до ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича про виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення. ВИРІШЕНО: 1. Відповідно до вимог пункту 8 постанови Кабінет Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», повідомити ФОП КОВАЛЬЧУКА Сергія Михайловича про надання наступних документів шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1) Додаток № 3 інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (документ підписується учасником з печаткою (при наявності)), згідно п.п. 9.1. п. 9 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 2) Оригінал або завірена копія декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості або сертифікат відповідності, згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 3) Атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органу оцінювання, який видав сертифікат, згідно п.п. 16.1. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 4) Рішення про держреєстрацію потужностей на транспортні засоби, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, згідно п.п. 16.2. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 5) Довідку з переліком автомобілів ізотермічних або рефрижераторів у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі, та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів, згідно п.п. 16.8. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 6) Сканований оригінал протоколу радіаційного контролю на автомобіль MERCEDESBENZ, SPRINTER, реєстраційний номер ВК5112НО, згідно п.п. 16.9. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. 7) Медична(і) книжка(и) з відміткою про проходження медичного огляду на водія(їв), який(і) буду(уть) задіяний(і) Учасником для доставки товару, що є предметом закупівлі з відмітками про проходження медогляду, діючими на теперішний час, згідно п.п. 16.11. п. 16 Додатку № 2 до оголошення спрощеної закупівлі. Уповноважена особа Денис БУРЛУЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.