Закупівлю оголошено - 27-03-2025, 14:21. Дата останніх змін - 27-03-2025, 14:21

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-03-27-007382-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня" від 3/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-27-007382-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-27-008604-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 14:21
по 02-04-2025, 00:00

Поставка партіями на підставі заявки Замовника, до 31.12.2025 року

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
216300
216 300 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Дунаєвецької міської ради "Дунаєвецька багатопрофільна лікарня"
ЄДРПОУ:02004255 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Миронюк
Телефон:+380681720380
E-mail:knp_dun_bl@ukr.net
Місцезнаходження:
32400, Україна, Хмельницька область,місто Дунаївці, вулиця Соборна, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

7 000
кілограм
32400 , Україна , Хмельницька область , Кам’янець-Подільський район, місто Дунаївці , вулиця Соборна, будинок 7 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна27-03-2025, 14:21
Термін збиранняпізняАктивна27-03-2025, 14:21
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна27-03-2025, 14:21
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 14:21:08
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 14:21:47
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник зобов'язується повністю оплатити вартість (ціну) переданого у його власність (поставленого) Товару впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка здійснюється дрібними партіями з 8.00 год до 10.00 год. 1 – 2 рази на тиждень за заявками Покупця (крім вихідних та святкових днів). Замовлення надсилається узгодженими каналами зв’язку (зокрема, телефон, e-mail чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal).
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ