Поставка товару Замовнику здійснюється партіями згідно наданих заявок замовником по узгодженому сторонами графіку, але не пізніше трьох днів з моменту подання заявки замовником. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти. Поставка товару повинна здійснюватися в робочий день протягом робочого часу (з 08 год 00 хв до 17 год 00 хв). Постачальник зобов’язаний повідомити Замовника про заплановану дату та час доставки товару. У разі неповідомлення постачальника про доставку та/або непогодження з Замовником дати та часу доставки товару, Замовник має право відмовитися від прийняття та оплати товару. Доставка здійснюється до закладів громади в селі Старі Богородчани, селі Гринівка. Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі істотного порушення зобов'язань Постачальником (а саме невиконання зобов'язань по строках поставки та/або якості товару).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 330 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Старобогородчанська сільська рада Івано-Франківського району Івано-Франківської області |
ЄДРПОУ: | 40154315 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семенців Ірина |
Телефон: | 380987403426 |
E-mail: | stbzakypivli@gmail.com |
Місцезнаходження: | 77712, Україна, Івано-Франківська область,село Старі Богородчани, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок, 1 |
1 |