Закупівлю оголошено - 26-03-2025, 11:53. Дата останніх змін - 02-04-2025, 10:05

Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг; Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143

Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг; Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-03-26-005002-a Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг; Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143 від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-26-005002-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-26-004805-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-03-2025, 11:53
по 31-03-2025, 08:00

Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника. Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2025 року. Місце поставки товарів – 34500, Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Коперника, 10; індекс 34560, Рівненська обл., Сарненський р-н, смт. Степань, вул. Дорошенка, 100. Постачальник зобов’язаний одночасно з Товаром передати Замовнику документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до Договору, та актів цивільного законодавства. Право власності на Товар та ризик випадкової його загибелі переходить до Замовника з моменту приймання Товару Замовником за видатковою накладною. Згідно санітарно-гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам чинного законодавства. Постачальник здійснює поставку товарів тільки дозволених до застосування на території України. Якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості Постачальник має замінити його на товар належної якості протягом 3 годин. Постачальник зобов'язаний у момент передачі Товару надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, що засвідчують відповідність Товару вимогам стандартів або технічних умов відповідно до діючого законодавства України, а також документи що посвідчують якість товару. Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування. Сторони можуть внести зміни до характеристик предмету закупівлі (товару) за цим договором у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, та ціни за одиницю товару, визначеної у договорі. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату товару (накладна). Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів у розмірі 100% упродовж 10 (десяти) банківських днів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
169880
169 880 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44128472 Досьє YouControl
Контактна особа:Руслана Попенко
Телефон:+380365534707, +380961242902
E-mail:zentr.nsp.sarny@gmail.com
Місцезнаходження:
34502, Україна, Рівненська область,місто Сарни, вул.Демократична, будинок 46
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг

620
кілограм
34560 , Україна , Рівненська область , селище міського типу Степань , ДОРОШЕНКА 100 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечатьДСТУ 4590Активна26-03-2025, 11:51
Термічний станохолодженеАктивна26-03-2025, 11:51
Частиналопатка без кісткиАктивна26-03-2025, 11:51
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143

620
кілограм
34560 , Україна , Рівненська область , селище міського типу Степань , ДОРОШЕНКА 100 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна26-03-2025, 11:51
Термічний станохолодженеАктивна26-03-2025, 11:51
Частиначетвертина задняАктивна26-03-2025, 11:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:53:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-03-2025, 11:51:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату товару (накладна). Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів у розмірі 100% упродовж 10 (десяти) банківських днів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Рівненська область, Сарни, Сарненський р-н місто Сарни вул.Свято-Троїцька будинок 2, 34500, Оксана Гега
          Остаточна пропозиція:
          169 880 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          31-03-2025, 09:14
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-26-005002-a-c1
          Номер договору:
          58
          Дата підписання договору:
          01-04-2025, 17:00
          Строк дії договору:
          з 01-04-2025 по 31-12-2025
          169 880 UAH
          Ціна договору
          169 880 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          169 880 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          26-03-2025, 14:53:12
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ