Строк поставки Товару: з 01 квітня по 30 червня 2025р. включно, протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями згідно заявки Замовника, яка подається за допомогою засобів електронної комунікації, телефонним або поштовим зв’язком і являє собою письмове виявлення Замовника. При поставці Товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність Товару( надаються на кожну партію Товару): посвідчення або сертифікат якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України. Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником.Товар, що постачається має бути вітчизняного походження.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 62 400 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02004120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Агаркова Людмила |
Телефон: | 380958732260 |
E-mail: | TROPINKA-2016@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 2 |
0 |