Поставка товару здійснюється невеликими партіями, один раз на тиждень, окрім вихідних днів з 8:00 до 14:00, згідно заявок Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Дні завозу товару можуть змінюватися Замовником, враховуючи потреби закладів освіти. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Постачальника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником. Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2025 року. Місце поставки товарів – доставка товару здійснюється за адресами навчальних закладів Замовника (перелік закладів згідно Додатку 2 до договору). 100% післяплата.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 342 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41150018 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гулик Яна Михайлівна |
| Телефон: | +380966649929 |
| E-mail: | octovber_1980@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 31600, Україна, Хмельницька область,селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.