Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, 108 (комора інтернату). Товар має бути поставлений протягом березня - грудня 2025 року два-три рази на місяць (з понеділка по четвер) за додатково погодженими партіями (відповідно до заявок Замовника) обов’язково в період з 8.00 до 12.00 години. Кількість товару в межах кожної окремої партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується в заявці на поставку товару.Товар повинен надходити до інтернату разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, товарно-транспортні накладні, посвідчення якості/декларація виробника тощо). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 54 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Єлизаветградківський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03190337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Прищ |
| Телефон: | +380982289664 |
| E-mail: | egradpni@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27341, Україна, Кіровоградська область,смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, буд. 108 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, в проекті договору невірно вказаний код згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2025, 08:48
Документи: