Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється на підставі Рішення Одеського міського оперативного штабу з координації діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій в умовах воєнного стану від 10 березня 2025 року № 189, в межах відповідного фінансування, з метою задоволення потреб цивільного населення міста Одеси в умовах воєнного стану, в межах реалізації Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024 — 2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1622 — VIII за рахунок видатків для задоволення життєво необхідних потреб мешканців територіальної громади у період воєнного стану, в тому числі внутрішньо переміщених осіб.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 880 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 158 808 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 476 424 UAH |
| Замовник: | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 36290160 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шитра Інна Олександрівна |
| Телефон: | 380487059387 |
| E-mail: | zakupki@dpsp.omr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
5 |
Шановний учаснику! Повідомляємо про виявлені невідповідності у інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації вимагається надання копії свідоцтва про реєстрацію транспортного(них) засобу(бів) на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару. Проте, учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано вищевказаних документів. 2. Відповідно до пункту 1.2. Додатку № 2 до Тендерної документації вимагається надання наступних документів: Водій та особа, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів (Учасник (Продавець) надає у складі пропозиції скан-копії), (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівників, які задіяні у постачанні, які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, оформленої на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194. Проте, учасником не надано медичну книжку особи, яка супроводжує продукти в дорозі та виконує навантажувально-розвантажувальні роботи. 3. Відповідно до пункту 2. Додатку № 2 до Тендерної документації вимагається надання наступних документів: Довідки в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівника (ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів, освіти, досвіду роботи, та форми трудових відносин). Зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон. Проте, учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано вищевказаної довідки. 4. Відповідно до пункту 1. Додатку № 4 до Тендерної документації вимагається надання наступних документів: сертифікати відповідності або інші відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність, відповідно до чинного законодавства України, на споживчу тару, а саме: фільтр-пакетик. Учасником надано сертифікат відповідності № 58289 U 22 на термозварювальний фільтрувальний папір (з перекладом), в якому не вказано терміну дії даного документу. 5. Відповідно до пункту 1. Додатку № 4 до Тендерної документації вимагається надання наступних документів: експертний висновок або протокол випробувань, видані лабораторією, акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземним органом з акредитації, який є повним членом ILAC – Міжнародного співробітництва з акредитації лабораторій, відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025 або інших стандартів, якими їх замінено (далі – Акредитована лабораторія), виданий на ім’я учасника або виробника продукції, на відповідність всіх показників кожної складової набору вимогам безпечності та якості, згідно нормативних документів за якими вони виготовлені. На складові набору, які виготовлені не за ДСТУ, учасник повинен надати завірені учасником копії нормативних документів за яким виготовлені відповідні складові (титульний лист та сторінки з показниками якості та безпечності). Учасник повинен надати лист-згоду власника такого нормативного документу на його публікацію в складі тендерної документації учасника. Якщо складові мають імпортне походження, необхідно надати відповідні документи, які засвідчують їх якість та безпечність відповідно чинного законодавства України. Документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції Учасника. Учасником надано документи якості: на шинку (Протокол контрольних випробувань № 909 від 24.09.2024; протокол випробувань № 3102-Д від 27.09.2024; протокол випробувань № 3104-Д від 26.09.2024; протокол № 6310-6318/24-х від 24.09.2024), паштет (Протокол контрольних випробувань № 910 від 24.09.2024 року; протокол випробувань № 3103-Д від 27.09.2024 року; протокол випробувань № 3105-Д від 26.09.2024 року; протокол № 6310-6318/24-х від 24.09.2024), кашу гречану зі свининою (Протокол контрольних випробувань № 912 від 24.09.2024 року; протокол № 6310-6318/24-х від 24.09.2024), свинину (Протокол контрольних випробувань № 911 від 24.09.2024 року; протокол № 6310-6318/24-х від 24.09.2024), горошок (Протокол випробувань №0843 від 27.09.2024 року), олію (Протокол № 1145-1146/25-х ), чай (Протокол №1018/24-х від 27.02.2024; Протокол №1026/24-х від 28.02.2024); борошно (Протокол №6522/24-х від 01.10.2024), молоко згущене (Протокол №488 від 03.03.2025; Протокол №1145-1146/25-х від 04.03.2025), цукор (Протокол №1120/24-х від 29.02.2024) без вказівки на термін дії цих документів. 6. Відповідно до пункту 10. Додатку № 4 до Тендерної документації вимагається надання наступних документів: Протокол випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі, виданого уповноваженим на те державним органом (установою, організацією). Учасником надано Протокол про дозиметричний контроль від 20 лютого 2025 року №25/02/20/3 Р на автомобіль марки JAC, держ.№ ВН7354РС, в якому вказано що дозиметр ДКС-96-05-01 БМП (датч. БДЗБ-96, БДПГ-96М), зав. №395, свідоцтво про повірку чинне до 17.07.2024 р. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищезазначене, просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.