Поставка товару здійснюється дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника 1 раз на тиждень (крім вихідних та святкових днів) до 15.00 год. Строк (термін) поставки товару: протягом року та до 25.12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 48 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 14280960 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Козачук |
| Телефон: | +380955988801 |
| E-mail: | voda_142124@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52200, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул. Героїв Чорнобиля, буд.16 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.