Поставка товару здійснюється дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника 1 раз на тиждень (крім вихідних та святкових днів) до 15.00 год. Строк (термін) поставки товару: протягом року та до 25.12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 121 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 14280960 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Козачук |
| Телефон: | +380955988801 |
| E-mail: | voda_142124@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52200, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул. Героїв Чорнобиля, буд.16 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.