Поставка Товару здійснюється за адресою закладу, що зазначений в Договорі та заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, в робочі дні з 8-00 до 12-00 згідно з заявкою Замовника 1-2 рази на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 10 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ЛЮБЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04412478 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://liubech-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Оксана Бондаренко |
| Телефон: | +380679100647 |
| E-mail: | liubechrada@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15041, Україна, Чернігівська область,Чернігівський р-н, с-ще Любеч, вул. Добринінська, буд. 60 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі Уповноваженою особою була допущена технічна помилка щодо вартості товару без ПДВ або з ПДВ. Закупівлі опублікована без ПДВ, а потрібно з ПДВ.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-03-2025, 10:01
Документи: