Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 80 закладів освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 204 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліно Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380633197098 |
| E-mail: | dnepr-osvitakkt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 12.03.2025 року № 03/134 в електронному каталозі сформовано запит пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі — Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), на закупівлю товару «Оброблені фрукти та овочі» код 15330000-0 ДК 021:2015 (кукурудза заморожена, горошок зелений заморожений), очікуваною вартістю 204 260,00 грн. Унікальний номер оголошення: UA-2025-03-12-013972-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник оприлюднює таке рішення в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття. Станом на 18.03.2025 рік у замовника відсутня потреба у товарі «Оброблені фрукти та овочі» код 15330000-0 ДК 021:2015 (кукурудза заморожена, горошок зелений заморожений) у зв’язку із перерозподілом коштів на іншу групу харчових продуктів. З огляду на зазначене, замовник відміняє запит пропозицій постачальників у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів згідно з підпунктом 1 пункту 65 Порядку.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2025, 17:34
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.