Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 16:24. Дата останніх змін - 09-04-2025, 10:22

Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)

Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)... Державна закупівля - UA-2025-03-11-012070-a Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) від замовника Київське квартирно-експлуатаційне управління від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-11-012070-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-11-015269-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 16:24
по 17-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 16:24
по 20-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6000000
6 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:60 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:180 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:22991617 Досьє YouControl
Контактна особа:Орап Ольга Григорівна
Телефон:380633051563
E-mail:kkeu-tender1@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Дрова непромислового використа ...
6 000 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)

3 000
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
03410000-7
Деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-03-2025 по 28-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Сергій Лаушкін
Остаточна пропозиція:
5 964 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-03-2025, 10:17
Період подачі оскарження:
по 02-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 17:10:34
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Лаушкін Сергій Вікторович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, вказано щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання таких документів: - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку аналогічного договору з ФОП Луговий Сергій Васильович на постачання деревини. Учасник в довідці не зазначив номеру та дати укладання аналогічного договору, строку постачання товару, адресу, контактну особу та номер телефону згідно аналогічного договору. Згідно довідки Учасником надано копію договору та лист-відгук. Але, Учасником не надано документи, що підтверджують факт повного виконання даного договору, згідно вимоги Замовника. 2) Відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації надає довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від АТ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК». Учасником не надано довідку від банку, в якому було розміщено банківську гарантію, а саме АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». 3) Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації та пункту 10 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку згідно Додатку 4 в якій зазначає Реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник 1. 1У даному пункті зазначаються реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку Відомості про Учасника, проте в пункті 10 Учасник не вказав реквізити банку який надав банківську гарантію. 4) Відповідно до пункту Г Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження проходження сертифікації за міжнародною системою сертифікації FSC (в області сертифікації «Лісоуправління та первинний ланцюг постачань») виробника2 пропонованого товару (учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену власником копію відповідного сертифікату3, що виданий на ім’я виробника товару). Учасник надав в складі тендерної пропозиції надав сертифікати FSC видані: - Бориспільський лісгосп (виданий 18.07.2023 року); - Білокоровицький лісгосп (виданий 22.08.2024 року); - Львівський лісгосп (виданий 23.02.2023 року). Дані лісгоспи входять до складу ДП «Ліси України» та в зв’язку з реорганізацією з 01.01.2025 року входять до складу лісових офісів. Тому дані сертифікати втратили чинність. 5) Відповідно до пункту В Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає Скан-копію оригіналу чи нотаріальної копії підтверджуючого(их) документу(ів), щодо законності походження деревини (товару, що пропонується до постачання учасником) та можливості вчасно та якісно виконати поставку: лісорубний квиток (якщо учасник є постійним лісокористувачем1) або договір, укладений учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем (для інших учасників) на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового та/або промислового використання у кількості не менше ніж 100% від зазначеного у тендерній документації обсязі (договір має бути укладений на ім’я Учасника закупівлі). Учасник в складі тендерної пропозиції надав договір укладений за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини № UUB-18875-1 від 06.02.2025 року з ДП «Коростенський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради та № UUB-18884-2 від 06.02.2025 року з ДП «Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Київоблагроліс». Відповідно до пункту Г Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник не надав сертифікати FSC видані «Житомироблагроліс» та «Київоблагроліс» на підтвердження проходження сертифікації за міжнародною системою сертифікації. 6) Відповідно до пункту 7 розділу І Тендерної документації, під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу, який зроблено в центрі перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документальне підтвердження проходження сертифікації за міжнародною системою сертифікації FSC що видані на іншій мові ніж передбачено даним пунктом тендерної документації. Учасник надав переклад сертифікату FSC Ковельський лісгосп версія від 10.07.2024 року зробленого в центрі перекладів та завіреного підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру. Учасник також надав сертифікат «Поліський лісовий офіс» Ковельське надлісництво версія від 11.02.2025 року без перекладу. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 010/2 від 24.03.2025 надається учаснику ФОП Лаушкін Сергій Вікторович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 03410000-7 Деревина (Дрова непромислового використання твердої породи (1 група) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - внести зміни в довідку про виконання аналогічних договорів; - надати копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі; - надати довідку про відсутність простроченої заборгованості від АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»; - внести зміни в довідку «Відомості про учасника»; - надати чинні сертифікати FSC; - надати чинні сертифікати згідно договорів «Житомироблагроліс» та «Київоблагроліс»; - надати переклад сертифікату FSC «Поліський лісовий офіс» Ковельське надлісництво.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 17:10:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-11-012070-a-a1
Номер договору:
66-2025003
Дата підписання договору:
08-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-04-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Горбань Роман Олексійович
E-mail підписанта:
kkeu-tender1@post.mil.gov.ua
Посада підписанта:
Начальник Київського квартирно-експлуатаційного управління
Підписант діє на підставі:
Положення про Київське квартирно-експлуатаційне управління
Номер IBAN:
UA258201720343180002000002016
Телефон підписанта:
380442428199
5 964 000 UAH
Ціна договору
5 964 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 964 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 18:48:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі ». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів): - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
2. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист- розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-03-2025, 16:24:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:33:57
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічний Видалено11-03-2025, 16:13:15
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 16:17:43
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:33:16
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 16:23:29
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено11-03-2025, 16:13:15
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:32:53
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі ». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Форма забезпечення
                  Іншій формі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку- гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Електронна банківська гарантія що не підписана КЕП вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 180 000 (сто вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Київське квартирно- експлуатаційне управління, проспект Повітрофлотський, 30, м. Київ, 03186»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу: “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 ”; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка- гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають виправленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тендерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист- розʼяснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Обсяг річного доходу (виручки) має бути не менший ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів): - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 16:16:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ