Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188398 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Багрянцева Олена Сергіївна |
| Телефон: | 380509462753 |
| E-mail: | bpi95@i.ua |
| Місцезнаходження: | 11255, Україна, Житомирська область,Ємільчинський р-н, село Березівка |
5 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог пункту 4.8 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі», не додано Лист –погодження в довільній формі із проектом договору. Пункт 4.13 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» Учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: 1. Надати Лист –погодження в довільній формі із проектом договору. 2. Надати Гарантійний лист про можливість поставки товару в кількості, обсягах та строки передбачені умовами закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.