Поставка та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника на умовах DDP (за редакцією Інкотермс - 2020 року) за адресою Замовника: м. Полтава, вул. Садова, 26 та в строк протягом 5-ти (п’яти) календарних днів, з моменту надходження заявки Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою (можливість здійснення при потребі термінової поставки). Всі Заявки Замовника, з моменту їх отримання Постачальником стають невід’ємними частинами даного Договору. Поставка Товару здійснюється невеликими партіями з 7.00 до 12.00 год. Термін поставки: до 30.06.2025 року
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ САНАТОРІЙ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01204408 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sanatoriyortoped.pl.ua/doctors.html |
| Контактна особа: | Юлія Дирів |
| Телефон: | +380532608790 |
| E-mail: | dyrivym@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Садова, буд. 26 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.