Поставка та розвантаження Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника на умовах DDP (за редакцією Інкотермс - 2020 року) за адресою Замовника: м. Полтава, вул. Садова,26 та в строк протягом 5-ти (п’яти) календарних днів, з моменту надходження заявки Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою (можливість здійснення при потребі термінової поставки). Всі Заявки Замовника, з моменту їх отримання Постачальником стають невід’ємними частинами даного Договору. Поставка Товару здійснюється невеликими партіями з 7.00 до 14.00 год.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 145 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ САНАТОРІЙ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01204408 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://sanatoriyortoped.pl.ua/doctors.html |
| Контактна особа: | Юлія Дирів |
| Телефон: | +380532608790 |
| E-mail: | dyrivym@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Садова, буд. 26 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.