Закупівлю оголошено - 10-03-2025, 11:28. Дата останніх змін - 10-04-2025, 12:19

Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)

Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)... Державна закупівля - UA-2025-03-10-004105-a Добові польові набори продуктів (раціон 1-10) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 3/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-10-004105-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 11:28
по 14-03-2025, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 12:00
по 19-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-03-2025, 11:58
по 19-03-2025, 12:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
48600000
48 600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:486 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:486 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Добові польові набори продукті ...
48 600 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-03-2025, 11:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)

180 000
комплект
Україна Відповідно до документації
з 01-05-2025 по 31-10-2025
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Лубенський р-н село Окіп, вул.Польова, будинок 11, 37511, Хворостяний Ігор
Остаточна пропозиція:
42 152 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
46 548 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-03-2025, 10:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-25, 09:56:13
24

___27.03.2025 року _____ ТОВ «АВАНГАРДКОМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-10-004105-a. 27 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (добові польові набори продуктів, повсякденні набори сухих продуктів). На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» міститься документ «21. довідка аналогічний. pdf файл, проте, пропозиція Учасника не містить оригінал або копію аналогічного договору наданого у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). 2. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «АВАНГАРДКОМ» надано документ «7. цінова пропозиція.pdf файл» в якому зазначено найменування товару «Добові польові набори продуктів». Разом з тим на виконання п. 1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ «9. гарантійний.pdf файл» в якому ТОВ "АВАНГАРДКОМ" гарантує відповідність запропонованого товару технічним, якісним кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку № 3. Конкретне найменування запропонованого Учасником товару: Добовий польовий набір продуктів (Раціон №1); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №2); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №3); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №4); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №5); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №6); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №7); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №8); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №9); Добовий польовий набір продуктів (Раціон №10. Також на виконання п. 5 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано документ «15. гарантійний виробника.pdf файл» в якому зазначено, що ТОВ «СМ- КАСКАД» є виробником - Добових польових наборів продуктів (в т. ч. Добових польових наборів продуктів (Раціони №1 - №10)) та підтверджує наявність партнерських відносин з учасником ТОВ «АВАНГАРДКОМ», гарантує можливість постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Найменування товару від виробника: Добові польові набори продуктів (Раціон № 1); Добові польові набори продуктів (Раціон № 2).; Добові польові набори продуктів (Раціон № 3); Добові польові набори продуктів (Раціон № 4); Добові польові набори продуктів (Раціон № 5); Добові польові набори продуктів (Раціон № 6); Добові польові набори продуктів (Раціон № 7); Добові польові набори продуктів (Раціон № 8); Добові польові набори продуктів (Раціон № 9); Добові польові набори продуктів (Раціон № 10). Враховуючи зазначене, документ «7. цінова пропозиція.pdf файл» містить неповну інформацію щодо найменування товару, яка в свою чергу зазначена в вище перелікованих документах. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал або копія аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (добові польові набори продуктів, повсякденні набори сухих продуктів). - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-25, 09:56:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-10-004105-a-b1
Номер договору:
160-25
Дата підписання договору:
10-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-04-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Хворостяного Ігоря Сергійовича
E-mail підписанта:
avangardkom@ukr.net
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA543314890000026008252175001
Телефон підписанта:
380994875398
42 152 400 UAH
Ціна договору
35 127 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРАГРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Маріупольська, будинок 54А/1, 54017, Ісаков Олексій
Остаточна пропозиція:
42 152 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
45 900 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1, 49051, Андрій Авсієнко
Остаточна пропозиція:
42 152 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 247 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 152 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 247 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 19:44:34
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРАГРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 152 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
45 900 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 18:21:06
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 152 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
46 548 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 16:42:59
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 300 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
48 481 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 16:55:58
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
45 500 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
46 332 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 21:23:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
48 384 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
48 384 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 17:45:59
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
48 546 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
48 546 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 14:12:29
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:59
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:50
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 486 000,00 грн. (чотириста вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-03-2025, 11:28:51
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Добові польові набори продуктів (раціон 1-10)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Банківська гарантія
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-03-2025, 11:28:51
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-03-2025, 11:28:51
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              30 календарних днів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-03-2025, 11:28:51
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ